Herkese merhaba ben buse ilk hikayemle karşınızdayım bunun jcjnr aşırı derecede çok heyecanliyim herkese iyi okumalar
Bu arada ilk bölümü yazarken sugasia dan çok yardim aldım onun için zasyama çok teşekkür ederim xnndndn kullanıcıdan bahset kullanıcıdan bahset
----------------------------------"Anne,kazanmışım ! Bursluluk sınavını kazanmışım !"
Bir o yana,bir bu yana zıplayarak annemin boynuna atladığımda,annem de gülümsemekle meşguldu.
Artık o berbat okula gitmeyecektim ve çok mutluydum.Yeni bir okul başkaları için yeni bir hayat demekti ama benim için sadece okulun,öğretmenlerin ve öğrencilerin değişmesiydi.Ne yani,hayatıma yeni giren gereksiz insan parçacıkları mı hayatımı değiştirecek ? Peh,götümle gülerim.Benim hayatımı öz babamın başka bir kadınla evlenmesi bile değiştiremedi,okul mu değiştirecek ? Ah hadi ama,böyle şeyler sadece hikayelerde olur,biz ise gerçek dünyadayız.
"Bu senin için harika olacaktır Jimin,hem duyduğuma göre yeni okulunun müzik bölümü çok iyiymiş."
Evet,bu okulu özellikle bu yüzden istiyordum,müzik bölümü için.Aileme bakabilmek için ve ayrıca kendimde istediğim için konservatuvar okumak istiyordum.Sesime güveniyordum ve bir kac ensturman çalabiliyordum.
"Oppa,orada benden başka kızlara bakma olur mu ? İyi okullarda,güzel kızlar olur diye duymuştum."
Küçük kız kardeşimin dediği şeye,benden önce annem cevap verdi."Abin kızlardan değil,erkeklerden hoşlanıyor Park Ji Shin."
"Sen neden diğer erkekler gibi kızlardan hoşlanmıyorsun,oppa ?"
"Ah tanrı'm,konuştuğumuz konuya bakın ! Kapatın şu konuyu."dedim ve sinirle odama gittim.Her zaman yaptığım gibi cam kenarındaki büyük mermere oturdum ve elime günlüğümü aldım.
Sevgisiz günlük,
Fazla gereksiz bir şeysin ama küçüklüğümden gelen bir huy olduğu için,yazmayına bir şeyler eksik oluyor gibi hissediyorum.
Yarın yeni okuluma başlayacağım.
Sadece kendimi derslerime ve müziğe vereceğim.
Ve sana yazmayı bırakmaya çalışacağım.
Çünkü gereksizsin.
Görüşmemek üzere.
-----------------------------
Evet ilk bölüm burda bitti bu ilk bölüm olduğu için yorumlarınız çok önemli yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHOOL
FanfictionKim Taehyung : Sesi ne kadar iyi olsada,dansı iyi olmayan biri.Seoul'deki en iyi liseye gidiyor ve arkadaş ortamı iyi olan biri.Ne kadar iyi kalpli ve masum olsada,insanlarla uğraşıp onları sinir etmeyi seven biri. Park Jimin: Sesi ve dansı harika.S...