Recall...
Chanyeol မ်က္လံုးမ်ားျပဴးသြားၿပီး ရင္ေတြလဲ ခုန္လာခဲ့တယ္... ႏႈတ္ခမ္းျခင္းထိေနတာကို ခပ္ျမန္ျမန္ေလးခြာလိုက္တယ္... ထိုအခ်ိန္ Suu ႏိုးလာေတာ့...
Suu - အြန္?Boyrr!?
Callend...
Start...
Chanyeol's pov - ဟင္? သူမ အိပ္ေပ်ာ္မေနဘူးလား... ဒါဆို...
Suu - ေရာက္ၿပီလား... Suu ေမွးခနဲအိပ္ေပ်ာ္သြားတာနဲ႔ ေရာက္တာေတာင္ မသိလိုက္ဘူး... ေရာက္တာၾကာျပီလားဟင္..
Chanyeol က အတန္ၾကာ Suu ကို ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ေလး ၾကည့္ေနမိတယ္...
Chanyeol - Arrnyi.. ခုမွေရာက္တာပါ ဒါနဲ႔ မင္းတစ္ကယ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတာလား?
Suu - အင္းးး ဘယ္လိုျဖစ္တယ္မသိဘူး ေျပးလာခဲ့ရလိုလမ်ားလားမသိဘူး...
Chanyeol - ဟုတ္လား~ လာ ဆင္းၾကရေအာင္...
Suu - Nae^^
ကားမွတ္တိုင္ကေနအိမ္ကို ႏွစ္ေယာက္သား လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ခဲ့ၾကတာေပါ့... အခ်ိန္အားျဖင့္ေတာ့ ည 9 နာရီ... Chanyeol က ေ႐ွ႕ကေန ေျခလွမ္းက်ဲႀကီးေတြနဲ႔ Suu ကိုမေစာင့္ပဲ သြားေနတယ္... သူရင္ေတြ အရမ္းခုန္ေနလို႔ေလ...
Suu - အြန္? ဘယ္လိုလူလဲ ႐ွိတာမွဒီႏွစ္ေယာက္တည္းကို သူကငါ့မေစာင့္ပဲ စြတ္သြားေနေတာ့တာပဲ တစ္ကယ္ပါပဲ...
Chanyeol's pov - ဒီေကာင္မေလး တစ္ကယ္ပဲ အိပ္ေပ်ာ္ေနခဲ့တာလား? ေတာ္ေသးတာေပါ့ ႏို႔မို႔ဆိုရင္ ငါ့ကိုရန္လုပ္ေနအံုးမယ္ အခုလည္းျမန္ျမန္မလာဘူး ေႏွးတိေႏွးေကြးနဲ႔ ဘယ္လိုဟာေလးလဲ မသိပါဘူး ဒါနဲ႔ငါဘာလို႔ ရင္ေတြဒီေလာက္ခုန္ေနရတာလဲ လမ္းေလွ်ာက္ေနရလို႔ ေမာလို႔မ်ားလား?
Chanyeol အေတြးေကာင္းေနတုန္း...
OPPA!!
Chanyeol ကေတာ့ အေတြးေကာင္းေနဆဲ...Suu - ဟြန္႔...ဒီက Oppaလို႔ေခၚတာ သူမ်ားလွည့္ၾကည့္လာမလားလို႔ ေခၚလိုက္ပါတယ္ အေရးမလုပ္ဘူး ၾကည့္စမ္း ေနအံုးေတြ႔အံုးမယ္...
ESTÁS LEYENDO
First Kiss
FanficအျမႊာFic ေလးပါ Chanyeol နဲ႔ Taeyeol အားေပးၾကပါအံုး actress ကေတာ့ သင္ကိုယ္တိုင္အစားဝင္ပါလို႔... Lee Suu Jin ေနရာမွာ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္သာ ေျပးျမင္ပစ္လိုက္...