56.Naštěva nemocnice

30 4 4
                                    

Tady budou ted pohledy Alex a Mary .

Alex.
Ráno jsem vztala jako vždy a šla k zachodu zvracet dneska jsem šla po škole do te nemocnice s láskou na ten potrat.
Naličila jsem se udělala jsem si stiny dala si linky řasenku a udělala si rty .
Vlasy jsem si hodila do vysokého copu a šla se obleknout .
Dala jsem si haremove teplaky a tilko Donaha přesto mikinu od lasky a botasky.
Vzala jsem si kabelku a šla dolů .
Dole už všichni čekali mě bylo tak špatně.
Láska ke mě přišel a vzal mi tažku.
Šli jse pomalu všichni do školy.
Já jsem šla s Andy do knihovni něco potřebovala tak jsem tak skočily.
Potom jsem šly na tělak no jenže jsem nemohla řict že jsem těhotka tak jsem řekla že jsem po očkováni a že nemužu dva dny cvičit.
Dobrý první dvě hodiny mame za sebou ješte zbývajicich 7 .
Treti hodina
Třeti hodinu mame biologii sedim a Andy jako vždy.
Přišel Joey a sednul si za nás pozdravil a seděl a nic už neřikal byla jsem ráda že je ticho strašně mě bolelala hlava .
Zazvonilo na přestavku a ja šla za láskou .
Dal mi pusu a šli jsme na čtvrtou hodinu.
Čtvrtá hodina
No konečně se nám to krati ale mame ruštinu.
Učitelka se mě na něco ptala ale ja byla zaneprazdněná svoji laskou něco mi řikal.
Potom jsem odpověděla učitelce "Da"neboli ano pak už se nanic neptala a vykladala látku.
Zazvonilo a byla pata hodina a poni oběd.
Byla přestavka a mě se začlo dělat jako vždy ještě vic blbě.
Mára si semnoi šel sednout a ostatni šli snáma.
Pak už zvonilo na patatou hodinu.
Páta hodina
No konečně pulka dne ve škole za náma jestě ctyři hodiny a já s Márou do nemocnice a ostatni domů.
Pátou hodinu jsem měli vytvarku něco jsem kreslili ale mě to vubec nebavilo .
Potom už zazvonilo a šli jsme na oběd konečně měla jsem hlad .

Oběd
Dneska jsem měli boloňskě špagety .
Mňam takže jsem si šlabtak třikrat přidat no nedivtese ješte teď jím za dva.
Jak mile jsem se najedli šli jsme si sednout pod náš strom .
Byl tam krasny chladek a stín sice byl leden ale připadalo mi že je uz tak květen bylo 28° a nebyl žadny snih .
Ale bližili se jarňaky konečně ale ty jsou až někdy v utoru takže dloho ještě škola.
Zazvonilo na šestou hodinu a mi se rozšli zpátky do školy.
Šesta hodi a
Šesta hodi a a zase vytvarka vubec se mi nic nechce dělat ať už je asoň ta sedma jenže do sedme hodiny to začalo ubýhat uplně pomalu.
Kreslila jsem portret Paula Walkra .
Sice se mi vubec nechtělo ale nějak jsem to nakreslila myslela jsem že už konečně bude zvonit na sedmou hodinu .
Jenže ne bylo jeste 25minut do zvoneni .
Tak jsem si vzala druhy papir a nakreslila mého oblibeneho rappera AMCA a jeho holku co si říka NotSoFunnyAny.
Kreslila jsem a přesně jak jsem udělala posledni tah tužkou zazvonilo na přestavku.
Sedma hodina.
Sednmou hodunu máme IKT a to mame i osmou takže teď žadna přestavka.
Sedli jsem si všich i uplně do zadu bylanjsem unavena že jsem se opřela o lásku a koukala co děla hral agar potom šel na facebook a pak jsem se koukali na jejich popcorny.
Zazvonilo a byla osma hodina všichni jsme zustali sedet a koukali a dělali ty věci co před tím.
Mě už bylo tak špatně že se mi chtělo spát ale nemohla jsem .
Láska mě hladil po vlasech a koukali jsem na ty videa.
Zazvonilo a byla přestvka a devata hodina konečně.

Devata hodi a
Máme laborky jak jsem vyděla všechny ty skumavky atd...
Začlo se mi dělat ještě vic špatně byla posteni hodina a vubec to neubyvahalo koukal na hodiny a vždy uběhla jen minuta .
Učitel mluvil o nějakych věcech ale ja nsem hipnotizovala hodiny.
Láska do mě trošku strčil že si mam psá zapís ale mě byl zapís ukradeny pořad jsem koukala naty hodiny .
Pořad to ubyhalo strašne pomalu položila jsem hlavu na stůl a koukala z okna .
Znovu jsem se podívala na hodiny a konečne bylo už jen 10 minut do konce .
Pak už jen 5 a pak už konečně zazvonilo .

Po škole.
Já a laska jsem šli do te nemocnice .
Vešli jsem tam a šli jsme na recepci jim řict co chceme řekli nam že se mame posadit a až knám dojde doktor tak to poznáme.
Tak jsme se tedy posadili a čekali asi po 15minutach knám přišel doktor .
Šli jsme do ordinace a tam se mě začal vyptavat.

"Dobrý den "

"Dobrý den "

"Jmeno a přijmeni"

"Alex Rodriguezova"

"A co pak vás trapi "

"No jdu na potrat"

"A proč si to nechcete nechat "

"No je mi 19 chodim na vysokou školu a ne dekuji teď ještě ne "

"Aha tak to chapu "

"No "

"Tak si tamhle lehnete a přitel tady muže zustat a držet vás za ruku "

"Ano lásko zustaň tu "

"Neboj budu tady"

"No takže je dobre že jste došli už teď kdy to neni ješte uplny plod neboli ted jeto jeste embrio "

"Aha "

"No ted ma dam dva prašky co vyvolaji potrat a iněkci co to embrio vypudi ven "

"Ano dobře"

"Tak tady mame ty prašky a až ucitite bodavou bolest v oblasti břicha řekněte dám vám tu iněkci "

"Ano "

"Tak maldy pane a ochrana vam nic neřika "

"No použivame ji pořad laska bere iantikoncepci ale tak stalo se no "

"Auuu už "

"Dobra teď to trošku zaboli a musi zatlačit ať to jde rychleji "

"Dobra "

"No teď"

"Hmmmmm aaaaa awww "

"Tak a je to venku ted dva dny necvičit a jist normalně jak jite "

"Ano děkuji "

"Nemate zaco "

"Nashledanou "

"Naschle "

Konečně bylanjsem tak štastná.
S láskoi jsou si šli koupit kafe a šli jsme čekat na bus do Planě.
Konečne vus dojel a mi se šli sednout.
Přijeli jsme domů a ja šla vy rat schranku .
Byl tam dopis ze Španělska.
Sedli jsem si v kuchyní se všema a ja se dala do čteni.

Hola Alex me gustaria la bienvenida de mí sino de tedo eleqiupo tambien me gustaria invitarami péro avaces hay una escuela en una eartade nespuesta escribeme al salidar a Cristiano Ronaldo.
( ahoj alex chtěl bych tě pozrdavit ode mě ale i od týmu. Chtěl by tě také pozvat ke mě vím máte školu ale někdy ve spatečním dopise mi napiš kdy s pozdravem Ceistiano Ronaldo)

Dočetla jsem dopis a všichni byli radi že pojedem do Španělska bylo už hodne pozdě večer .
Tak jsem koukali na The Simpsons a pak na různě filmy .

Andy.
Alex byla doma i s Márou přečetla nám dopis od Ronalda a pak nám ho i přeložila .
Ronaldo nás pozval do Španělska k němu .
Byla jsem ráda ale byla jsem tak unavena že jsem šla spát a šly spat i ostatní.
Jen Alex ještě šla napsat ten dopis a hodit ho do poštovní schranky.
Seděla v kuchyni a psala .
Šla jsem si udělat ještě kavu a šla nahorů si velnout za Mattym .

Alex.
Seděla jsem v kuchyni a psala dopis pro Ronalda.
Hola Ronaldo vendra mucho.
Anque nosé vecaciones de primavera péro definitivamente sí.
Estoy deseando tambier y hola a Alex.
( ahoj Ronaldo přijedeme moc radí.
Sice nevim kdy asi až na jarní prazdniny ale určitě ano .
Moc se těšim a taky ahoj Alex)

Dopsala jsem dopis dala ho do obalky zalepila a šla ho hodit do poštovní schranky .
Vratila jsem se domů udělala si kafe a šla nahoru za Márou do postele .

Doufam ze se libi ty dopisy jsou prava Spanelstina .
Sorry za chyby :*

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat