Kapitola 46. Po 3 tydnech

35 2 0
                                    

Uz jen tyden a valime domu....chybi mi Maty :( a Sašš chybi Marecek :( uz se tesime domu.
Mame dopoledni program...pak jdem na obed....na.obede mi zvoni mobil...vola Maty...."zlato mohly by jste jit se Sašou na recepci?"
"Proc?"
"Neptej se a pojd"
"Ok"

"Excuse me"
"Sašš mame jit na recepci"
"Why?"
"Matty call me ze mame jit na recepci"
"Okey"
"Omluvte nas"
Vyhazime s poza rohu a tam s kuframa stoji Maty a Mara tak se rozbehneme a skocime jim do naruce....obou nam to nebalo a prozbreceli jsme se.
"Lasko nebrec"
"Proc jste nam nerekli se prijedete?"
"Emm Loli ja to vedela hned prvni den ale nejak jsem na to zapomela"
"Aha"
"Jste obedvali ze?"
"No"
"Tak my si zajdem dat veci do pokoje a prijdem"
"Ok"
Dali jsme si.pusy a kluci odesli nahoru a my se Sašš zpet ke stolu.

"Co se stalo?" zeptala se nas Terez
"Jn co.jste nejaky uplakany?"
"Ale dojeli nam kluci"
"Nee fakt?"
"Jooo"
" a kde je mate?"
"Sli si dat veci do pokoje a prijdou"
"Two chears please...udelejte misto...prisednou si knam."
"Ach thank you my good friend"
"Nemate zaco"
"Hele uz jdou"
Prisli ke stolu:
"Och hello"
"Hello"
"Kluci to je zbytek animatoru"
"Tesi me"
"To je Emili, michael, Lorenzo, Simon a Terez"
"Ja jsem Matej a toto je Marek"
"Boyfriend nasich cesek"
"Jojo"
"Kluci urcite mate hlad...bezte si vzit neco na jidlo a prijdte za nama"
"Okey"
Kluci si vzali jidlo a sli se za nama najist.
Po jidle jsem se sli k mori opalovat a koupat se.
Byly jsme stastny ze tu mame kluky.
Blizil se nam odpoledni program tak jsme klukum vylozene utekli a sli se prevlict a na program....alex DJ a ja kecal s lidma...kdyz se rozeznela musica kluci dosli "kam jste utekl"
"Vidis ne? Program...lasky ted mame do 15:20 frmol tak se ve 15:30 sejdem tady u baru ju?"
"Okey my si zatim do mesta"
"Jojo"
Ja musela jit tancovat s Lorenzem a Alex hrala.

Po tancovani jsem prochazela mezi lidma a povidala si.

V 15:20 jsme to ukoncili a pak sli k baru za klukama.....jeste tam nebyly tak jsem vzala mobil a volala Matymu...mobil mu zvonil za mnou a stal tam i Matty i s Markem.

Meli tasticky a s nich vytahli tricka a krabicky....na trickach bylo...na prvnim CONVERS a na druhym bylo Santa Monica a pod tim Sagvan Sofie....a v krabickach byly soupravy...retizek, prstynek, naramek a nausnice

V 16:00
Jsou 4 hodiny a my musime jit zkouset..bylo utery takze cerny den...tancovali jsme.....kluci sli s nama a koukali na nas.
V 16:45 jsme se sli prevlect na veceri a v 17:00 jist....zase jsme sedeli u stolu...nas animatorsky ancambl a kluci.

Po veceri jsme se sli prevlect do cerneho....nalicit se a zkouset ale uz jsme to umelu za ty 3 tydny tak jsme si dali parkrat Mojito a par piňa kolád a kecali jsme.....kurva za 5 minut osm a my v osm zaciname tak rychle zapojit music a tancovat.

Po tancovani
A mame potancovano a ted co delat...Mara ma napad....pujdem do mesta do klubu, protoze v Italii se jede az v noci..tak se obleknem a jdeme

V klubu
Je 22:00 kdyt dojdem do klubu...dame si mojito, sedime a kecame.
Sedime tak asi do 1:00 a pak.jdeme spat...Alex jde spat do pokoje kluku s Marou a Matty je semnou v nasem pokoji.

Co se stane posledni tyden? V dalsich kapitolach.
Sry za chyby :))

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat