Okulun son günü değildi.
Derslerin son bulduğu an değildi.
Zilin çaldığı saniyeler değildi.
Sıkıcı bir okul günüydü işte. Sınıftaki herkes bir yerlere dağılmış vaziyette, yazın getirdiği sıcakla sıralara yapışmışlardı.
Edebiyat öğretmenimiz, kesinlikle kafayı kitaplarla bozmuştu. Yarım saat Edebiyatın güzelliğini anlatır, son on dakikada ise kafasını kaldırmadan, gürültüyü umursamadan kaç yıldır bitiremediği kitaba geri dönerdi.
Hayır, biz okulu sallayan tiplerde öğrencilerden değildik.
Edebiyat öğretmenimizin gevşekliğinin aksine, diğer tüm öğretmenler tarafından büzülüyorduk.
Hadi ama, hangi öğretmen teneffüslerde bile öğrencilerin dışarı çıkmasına izin vermezdi?
Geometri hocamız tam bir... Ona uygun tanım henüz biz, öğrenciler tarafından bulunamamıştı.
Okul konularını bir tarafa sallayarak, kıçımın uyuştuğunu hissettiğim sıradan kalktım.
Kitabına gömülmüş bir vaziyette duran Edebiyat hocasının yanına gittim. "Tuvale-" cümlemin devamını getirmeme izin vermeden, beni başından sağacak o el işaretini yaptı. Gözümü devirdikten sonra, ayaklarımı sürüyerek okulun tuvaletine gittim. Boş kabinlerden birine girerek, kolejin getirdiği klozetin kapağını açmadan oturdum. Evet, buraya ihtiyaçlarımı karşılamaktan ziyade, bazı malların konuştuklarını dinlemek için geliyordum.
Çünkü ben bir işsizdim.
Zilin çaldığını duyduğumda, bağdaş kurarak oturmuş ve elime telefonumu alarak ses kaydına başlamıştım. "Aaaayy Ebruuu! Melih'i gördün mü... Yaz mevsimi ona yaramış! Kas mas yapmış böyle..." Gibisinden tutun da, "Yaaaaa! Koray beni bir görmüyor! Vallahi bana bir baksa, nelerimi vermezdim." cümlesine kadar her şey, bu tuvalette gizliydi.
Burası benim küçük mekanımdı ve elimde bulunan ses kaydı ise, benim küçük yardımcımdı.
*
Hoş geldiniz bebekler. Sakla Yalanları bir mizah hikayesi ve ben buraya amaçsızca yazmak için geldim. Hikayenin konusu belli ancak bu hikayeyi zevk için yazıyorum, umarım hoşunuza gider.
Not: Ben Şimal değilim, bu hesabı iki kişi kullanıyoruz. Ve ZAMANSIZ adlı hikayeyi yazan Şimal, ben değilim. O yüzden buraya "zamansıza yb" tarzı şeylerle doldurmayın seviliyorsunuz:3
-DİLARA H.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakla Yalanları
HumorBir ses kaydının içinde, insanların tüm lise hayatı boyunca konuştukları var. Ve bu tuhaf bir kızın elleri altında, insanları rezil etmek sadece bir ses kaydına bağlı ve ben, bize acı çektirenlerden intikamımızı alacağım. Benim ve senin kardeşim, i...