Konečně se bliži jarňaky naposledy vztavám ve 4:30 abych všechno stihla . Jdu do koupelny a začnu se ličit udělala jsem si linky a řasy ktomu si dala rudou rtěnku a vlasy si nechala roupuštěne jsen sem si dala šatek .Šla jsem do pokoje že se obleču bylo ccelkem teplo tak jsem si dal kratase z vysokým pasem a crop top kromu si vzla černé lodičky . Láska se namě kouknul a dal mi pusu na čelo, šel dolů nám všem udělat kafe ještě ve dveřich jsem musela koukat jak je Matty krasnej. Vzla jsem si věci a šla jsem dolů za Mattym .
Alex
Vztala jsem a šla do koupelny hodila jsem si vlasy do dvou copu a dala si čelenku takže takoví hippis udělala jsem si řasy , linky a rty , potom jsem šla do pokoje že se obleču vubec jsem něvěděla co si mám oblect šla jsem do skřině a vytahla černé mini šaty k tomu jsem si vzala vysoké černé lodičky přesto hodila koženku vzla kabelku a šla dolů s láskou . Matty nám udělal kafe byl moc hodný.
Juli
Šla jsem do koupelny vyčistila si zuby a naličila se udělala vlas aa šla se oblect , dala jsem si leginy tričko obič a mikinu, ktomu jsem sahla na conversky a šla dolů do kuchyně .
Amanda
Vztala jsem a šla se naličit udělala jsem si linky a řasy .
Vlasy jsem si rozčesala a nechala je tak.
Na sebe jssm hodila baleriny crop top a kratasy.
Šla jsem dlů za ostaníma .Andy.
Vyrazili jsme do školy , vů nec se nám nechtělo .
Dneska jsem měli jen tři hodiny takže super a pak jarňaky.
Šli jsme na prvni hodinu a posluchali jak nám učitel řika ať si užijem prazdniny atd....
Potom zvonilo na přestavku a mi šli pod náš strom jako vždy .
Druha a třeti hodina uběhla rychle a ja napsla Ronaldovi že zitra ráno sednem na letadlo a doleti me .Cesta domů byla klidna šli jsme na kafe do curkakrny a uživali si prazky .
Doma
Přišli jsme domů a všichni balili Juli prej nepojede a bude tu s Mišou.
No řekli jsme že dobry a šli balit dál bylo asi 12:30 tak jsem šla s Alex udělat oběd.Tak jsem se bavila s Alex a zitra odlitame v 10:40.
No super mužu si přisat.
Dodělaly jsme oběd a nahlali všechni k jidlu .
První stal jako vždy muj kulišek pak Mára a pak každy jinak .
Alex si nabrala jako prvni a sedla si ke stolu .
Jak už jsme sedeli všichni řekli jsme si dobrou chuť a jedli.
Potom jsme každý do večera dělali svoje věco někdo balil a někdo už jen koukal na tv .Ráno.
Ráno jsme vztali a šli se lehce naličit a oblect nasdidat a upalovali jsme na letiště prošli jsme vše možnymi kontrolami atd.. Potomčekali asi 1h a pak už seděli v soikromem letadle odRonalda .
Let byl dlouhy ale to mi bylo jedno koukala jsem na filmy a povidala si s laskou.Doufam ze se libi sorry za chyby :*
Jste bozi dekujibza cteni
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...