Kapitola 47. Den odletu

34 2 0
                                    

Poledni den-.- dneska uz letime domu :( ale letime az ve 3 rano...a super je ze dneska je Italsky den takze nas se to netyka a muzem se prospat aspon na par hodin.
Je 7 tak jdem na snidani a pak se koupat. Sli jsme tedy na snidani ale nepotkali jsme tam ani jednoho dalsiho animatora :/ bylo nam to divne ale kaslali jsme na to a najedli se a pak k mori.
V 10 jsme se Sašš odesli do an.pokoje...byly tam vsichni
"Co je lidi? Dneska spolecna snidane? Nic? A ranni koupani? Taky nic?"
"Sorry ale dneska odjizdime a uz se asi nikdy neuvidime"
"No sak prave pro to"
"Fakt sorry"
"Dejte nam vase fb my si vas pridame"
"Ok muj je Alexandra Rogriguezova"
"A muj Lolo Seifertova"
"Napiste nam to radsi"
"Ok"
Dali nam papirek a.my to napsali pak jsme sli programovat ;)

Ve 12:10 nam to koncilo a my sli na obed...."hele lidi co si nekam zajit?"
"Kdy?"
"No po odpolednim programu"
"Dobry napad, my si ted po obede sbalime a po odpolednim programu nekam zajdem a po veceri si pujdem lehnout a trochu se prospat"
"Jojo"
"Tak dobrou chut"
"I vam"
Najedli jsme se a sli si teda sbalit...Alex mela veci prestehovane i Marka v pokoji a Maty u me.
Balime a najednou je 13:45 a my museli na program ale Maty to dobalil.

V 15:20 jsme zkoncili....prevlekli se a sli do klubu.

V baru
Sli jsme dal po plazi a tam byl bar PEPE'S BAR se jmenoval.
..chteli jsme si obednat ale on nerozumel anglicky tak to Mára skusil spanelsky a to uz rozumel
"Nevedela jsem ze mluvis spanelsky"
"No"
"Jsi samy prekvapeni"
"Nojo"

Vratili jsme se asi v 17:20...sli rychle na veceri a spat.

Vstavali jsme v 21:00 protoze jsme se 22:00 museli byt na letisti ale nechapu proc tak brzo kdyz jsme leteli az v 3:00 ale co uz.

Prevlekli jsme se a sli se rozloucit s ostatnima.....budou nam.moc chybet...za ten mesic jsme si je oblibili.

Nevedela jsem jestli si mam oblect ryfle nebo kratasi tak jsem se rozhodla ze si dam haremove teplaky a pujcila sem si Matyskovu mikinu Rock For People a k tomu cerne Conversky.

Ve 21:30 nam jel autobus na letiste.

Loucili jsme se a vsechny holky jsme se rozbreceli.

Pak sedli do autobusu a mavali jsme.

"Lasko nebul"
"No jo Maty ale ja tu byla mesic a ted do Cr to je hrozny ja tu chci zustat"
"Lasko o velkych spolu poletime ju?"
"Dobre"

Na letisti
A jsme na letisti..je presne 22:15 nj budem jak curaci cekat pomalu 5 hodin na letisti.
Odbaveni uz jsme a je 23:00 takze jeste 4 hodiny....je tu maly obchudek tak si jdu koupit vodu.
Pak si sednout. Opru se o Matyho. Sašš s Marou sedi naproti nam. Alex ale za chvili usne a ja po chvili taky.

S pohledu kluku
"Maro?"
"Jop bro?"
"Myslis ze se tu holkam libilo?"
"Twl Maty blaznis? Saši se ani na letiste nechtelo"
"Lolce taky ne chtela tam zustat"
"No...meli tu raj a ted musi zas realisticky v Cr"
"Je mi jich celkem lito"
"I me bracho ale co uz"
"Hej pocitam ze se zhrouti"
"I ja"
"Churka moje"
"Maty Sašenka je taky"
"Jojo"
Cekali jsem tam a Mara pak taky usnul a asi v 1 se vzbudila Lola....musela na Wc
"Lasko spal si aspon trochu?"
"Nene lasko nespal"
"Proc?"
"Nwm nemohl jsem"
"Lasko mel si spinkat"
"Dobry"
"Mara spi jak dlouho?"
"Asi hodinu"
"Lasko musim curat"
"Jj utikej"

Byla na tom wc a me se najednou chtelo nejak spat.

Kdyz prisla:
"Lasko me se zaclo chtit nejak spat"
"Tak se opri a spinkej"
"A co.budes delat ty?"
"Dam si sluchatka"
"A nevadi?"
"Ne ja te pak vzbudim ju?"
"Dobre"

Matysek usnul a ja ze natocim kousek na nas profil na YouTube (se Sašš mame Youtub kanal)

"Takze caudy hlasim se vam s letiste v Italii, Matysek spi a spi i Mara a Saša, ja jsem se ted probudila.....po mesici se vracime do česka ale vubec se nam nechce.....pred tydnem za nama doleteli kluci a ted tu jsou s nami......je pul 3 rano a nam.chybi jen pul hodiny do.odletu...takze to ted ukoncim a ozvu se vam az budeme v Česku"

"Matysku vstavej je pul 3, Maro, Sašš vy taky"
"Uz jsem vzhuru"
"Saši vzbut maru"
"Maty vstavej"
"Uz jsem vzhuru"
"Ok....musim na wc...lolko cekej ja jdu taky"
"Joo"

Sli jsme na wc a pak akorat k terminalu a do letadla.

Se Sašš jsme si udelali rytual a pak si sli sednout.

V letadle jsme vsichni 4 usnuli a pak se probudili az nad CR.

V CR bylo prave 9.00 a my byly desne unaveni......cekala nas Bara a kdyz jsme k ni prijeli hodili jsme tasky do.kouta...lehli a poradne se vyspali

Co se bude dit dal? V dalsich kapitolach :)
Dekuju ze to ctete ;)
Sry za chyby :)

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat