ELA
Ardayla konuşup planı oluşturduktan sonra beni okula bırakmıştı. şimdi sıra bendeydi şu elif denen kızı bulup çenemle onu ekinden soğutmalıydım. Lisede birçok kişinin hem arasını yapmış hemde bozmuş olabilirim ama konu kendi ilişkim olunca elim ayağıma dolanır diye korkuyorum düşünsenize ellerim ayaklarıma dolanmış yürüyemem ki (tamam sustum vurmayınn.. :)) koskoca okulda ben bu kızı nasıl bulucam derken imdadıma benim canım pisikolarım yetişiyor tabiki süper ya.
"selam kızlar"
"merhaba ela hayırdır bir sıkıntı mı var "
canım ya sanki zihnimi okuyo valla YOKSA...
"ya aslında ben size birini sorcaktım onu bulmam lazımda "
"isim vermen yeterli"
"elif zan diye biri şöyle uzun sar..."
"sus biz hallederiz bi saniye "
kendi aralarında biraz konuştuktan sonra bana döndüler anam bide havalı havalı döndüler sormayın sanırsın FBL ajanları HASPAM
"isim: elif soyisim : zan doğum yeri: istanbul baba adı : asım anne adı : leyla bölüm : tasarım 2.sınıf şuanda bir tane sevgilisi var ve evlilik kararı aldılar. Ha bide babası doğum günü için kızına yat almış "
"oha yat mı almış valla mı ? neyse saolun ya teşekkürler "
vallaha nüfus müdürlüğünde çalışsalar bu kadar bilgileri olur o derece ama biraz tırsmadım değil herkes hakkında bu kadar bilgiye sahip olmak ne biliyim psikopatlık ya ama ben boşuna onlara psikolar demiyorum ay bak gene haklı çıktım .
Elifi sonunda bulmuş ve kantine indirebilmiştim. hadi kızım ela yaparsın sen en azından ekin için
"ee elif nasılsın?"
"iyi sen ?"
"bende aynen ya ben teşekkür edemedim partide bana yardım eden kimdi abin falan mı "
"yok sevgilimdi hatta nişanlım bile diyebilirim "
"ne nişanlısı senin .. bu .. yaşta kız napcan erken evlenip sen hiç aynaya bakmıyomusun şu güzelliğe bak erkenden evlencen nolcak ?"
"nolcak ?"
hıh geldi oltaya sazancık
"kızım bir erken evlendin diyelim sorumlukların olcak yok şuraya gitme şunu giyme meseleleri başlıycak bide erkenden çoçuk isterse hepten bittin doğum sonrası kalan kilolar yüzünden seni beğenmiyecek bide çoçuğun sorumluluğu olacak gezmelere gidemeyeceksin bide bu sevgili aşamasındaki ilgi tamamen bitecek kızım bak benim ablam evlendi nasıl mutsuz nasıl mutsuz anlatamam ama evlenmeden önce hiç öyle değildi çok mutlulardı ama yinede sen bilirsin karar senin ben aklını karıştırmış gibi olmuyumda "
"ya şey olmaz ya olmaz dimi ?"
"ablamda olmaz demişti ama sonuç ortada çoçuğunla ve fazla kilolarınla ortada kalmaya değmez kızım bak ben seni kız kardeşim gibi sevdiğimden söylüyorum yoksa karışmam yani"
"ama ekin öyle değildir ya "
"canım her erkek aynıdır bunu sende adın gibi biliyorsun kendini kandırma "
"öyle neyse benim gitmem gerek sonra görüşürüz "
"görüşürüz"
git bakalım sen git ben fitneyi aklına soktum şimdi rahat dur bakalım yerinde de görelim . YİNE SÜPERİM YA BEN
ardayada mesaj atıyımda unutmadan
gönderilen : bay ego arda
işlem tamam saatli bomba yerleştirildi. Yakında patlar jsjsjsjsjsjsjsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ? "BAŞLANGIÇ"
Literatura FemininaSusun sessizlik... Konuş kızım Hakim bey ben ela TAŞKIRAN 19 yaşında üniversite öğrencisiydim çekirdek bir aileye sahiptim gelirimiz orta düzeydeydi ben ne umutlarla başladığım üniversitede bu hödukle karşılaştim tanışma falan filan derken evlen...