Çok yorgundum...
Soğuk bir kış gecesi yerde birikmiş kar taneleri var. Pencereden kar tanelerini izlemek insanı adeta uzak hayallere daldırıyor. Sanki pencerenin önünden biri geçti. Aman Allahım hayal mi görüyorum ne? Saat çok geç olmuştu yatmam gerekiyordu,tabi ki ilaçları mı alıp öyle uyuyacaktım. Yatağıma yatınca bir koku aldım. Aklıma çok korkunç şeyler geliyordu. Birinin kokusu yastığıma sinmiş gibiydi. Evde kimse olmayınca kendimi çok kötü hissediyordum. Hemen uyuyup sabah olmasını istiyordum. Sabahın güzel isiltisiyla uyanmak ve güzel bir kahvaltı yapmak istiyordum.
Sabah sabah kim kapıyı çalıyordu ki..-Abla!!!
-Dill halen uyuyor musun?
-ohh!! Hayir seni bekliyordum.
-Dilll!!!!
-Tamam canim birsey demedim.Kahvalti yapmaya ne dersin?
-Ac degilim Dill.Ama seninle biraz sohpet edebilirim, ne dersin?
-Tamam canim vakit cok , bol bol sohpet ederiz hı.
-Dill yapma artik . Ne zamandan beri konusmuyoruz. Biraz dertlessek fena mi olur canim.
-Tamam abla anlasildi sen beni rahat birakmayacaksin anlat bakalim.
-Hatirliyor musun Dill, bundan iki yil once bizim arka bahcede bir cinayet olmustu.Nazim amcanin sucuna atmislardi, hatta komsular kendisine katil derlerdi, o dava halen suruyor mu?
-Evet hatirladim ne kadar kotu bir gundu degil mi? Yazik Nazim amcaya da adam tam iki yildir bu dava ile ilgileniyor. Bu olaydan hemen sonra sen gittiginde Nazim amca nin kizina da tecavuz ettiler.
-Yaaa. Oyle mi?
-Hayirdir hic sasirmis gibi gozukmuyorsun, yani normalde tepki falan verirdin.
-Neyse canim olan oldu artik , sen onu bosverde cinayetin kimin isledigini bulamamislar mi?
-Maalesef abla serefsizi daha kimse bulamamislar. Artik kimse cok iyi saklaniyormus gercekten.
-Bence de gercekten kim ise cok ama cok zeki biriymis.Dill bu cinayetle ilgili avukat arkadaslarim arastirma yapiyorlar merak etme tamam mi?
-Gercekten icimi rahatlatin bayan Mary.
-İsin yoksa disari cikalim bugun ne dersin?
-Hayir abla , hastanede ki eski belgelerin oldugu binaya gidecegim , cunku benimde katkim olsun istiyorum.
-Hayir gerek yok Dill.Bence sen dinlen olur mu?
-Bosuna israr etmeyin bayan Mary ben cok iyiyim.
-Peki. Ama once bahcede bir guzel kahve icelim.
- Harika. Bu bana cok iyi gelecek abla.
Kahve yapmak icin iceri girip mutfaga dogru yoneldim .Aman Tanrim cikolata yok. Mary asla cikolatasiz kahve icmez.
-Mary cikolata yok.
-Problem degil canim alip gelirim ben. Sen de o zamana kadar kahveyi yaparsin Dill.
Hayat bazen sorunlardan kacmak icin zaman ayarlar.Ama biz ya erken baslatiriz ya da gec . Sunu biliyorum ki
Mary icin bu sorunlar erken baslayacakti, fakat Mary buna hazir miydi bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMİLEEee...
RandomBir zamanlar hayatta en degerli seyin ne oldugunu bilemeyen insanlara. Hersey guzeldir diyorummmm