Merhaba Mükolu Paşkanın Mükolu Halkı!
Geçen gün yine kırmızı 294838838 model üstü açık Şahin'im ve Iphone Xperia 33 10 umla takılırken Coin den mesaj geldi. Sakalımı savurup güneş gözlüklerimi çıkardım.
Mesajı açmadan önce dikiz aynasından kendime çakzel bir bakış attım ve mırıldandım. " Ayh, beni bırakmadı şapşik şey. Çok yakışıklıyım lanet olsun. " Havalı bir şekilde telefon kilidini açtım: PaşkanSınovÇokMüko.
Mesaja baktıktan sonra bir çığlık attım ve anlamayarak yeniden okudum.
-SeqsiliQoin
LAN SINOV! SENİN DON KOLEKSİYONUNU ÇALMIŞLAR KK! HEM DE BEYAZ GÜLLÜ PAÇALI DONUN DA ORDAYDI! LANET OLSUN CAPS LOCK AÇIK KALDI!
Dikiz aynasına bu kez pislik bir bakış attım ve cevap yazdım.
BENİM ULTRA GÜVENLİKLİ KASAMIN ŞİFRESİNİ NASIL BİLEBLİRLER!?!? Ve Qoyin, artık Caps Lock unu açık unutmana alıştım.
Gönderir göndermez çalan kişiye hitaben bağırdım. " Getir lan donlarımı! Ben sizin paşkanınızım ben ne dersem o olur! " diyerekten tripli bir şekilde Iphone Xperia 33 10 umu koltuğa fırlattım. Fakat Iphone Xperia 33 10 elimden kaydı ve yere düştü. Dehşete düşerek hızla Iphone Xperia 33 10 umu aramaya koyuldum. Beş dakikanın ardından onu bir mesajla buldum.
-SeqsiliQoin
1) Tüm şifrelerinin ' PaşkanSınovÇokMüko' olmasıyla ilgisi olabilir mi? 2) DedikoducuShipçiGale den şüpheleniyorum. 3) Alıştın mı yha slk.s
Son hızla Capitol Merkez tabelasının yanından geçerken radyoda da ' Capitol merkez patlıyor herkes! ' diye bir ses duyuldu. Ses kaydetmeye koyuldum. " Çok mükoyum yanı naapabilirim? Ayrıca Geyl le yollarımızı 39 saat 27 dakika 9 saniye önce ayırdık. Benden ne istiyor? " Ses kaydını gönderdim ve hız kesmeden malikaneme giriş yaptım.