"Amádeusi pojď sem musím te připravit na závod ale notak pojď nezlob jinak nedostaneš mrkev "rozčílila jsem se na svého koně Amádeuse kterému se nechtělo z ohrady ale přesto je hodný nemyslete si že je zlobiví je to náhodou můj nejhodnějšší kůň jo a já sem Alice , Alice Nornbergová ale všichni mi říkají Ally nebo ten kdo me nemá rad Alice palice ale to je normální v naši škole .
Amádeus už konečně ke mě přišel a usmál se na mě a šel se mnou do stáje kde jsem ho osedlala.Dokonce na mě vyplázl jazyk a tomu jsem se prostě musela smát .
Jsem šestnáctiletá holka která nemá rodiče ale přesto se o sebe umí postarat a to neznamená ze bydlím sama bydlím se s voji nevlastní rodinou na statku s koňmi . Ptáte se rozhodně kde jsou moji rodiče ?. No oni jsou prič neboli mrtví. Umřeli při autonehodě když my nebyl ani rok to me hlídala teta Hilda.
Víc už se mi o tom nechce mluvit . Jenom vám řeknu že máma jmenovala Maria a otec Nikolas . Ráda pomáhám na statku no já tu i bydlím takže musím pomáhat a i jezdím na koni . Moje nevlastní máma se jmenuje Magdalena a můj nevlastní otec Richard.
"Miláčku už si ho chytila musíme jít na vyjížďku. Řvala na mě moje nevlastní máma budu ji říkat proste mami.
"Jo jo už du ale notak Amadeusi pojď půjdeme se projed na louku a tam se nažerež".
Přišla jsem s Amadeusem do boxu a osedlal ho a šla za mámou .Více se dozvíte v druhém díle láska ke koním číslo dvě doufám že se vám první díl líbil jestli ano tak se těšte na číslo dvě vaše Michelle .🐎