( Ben Irmak, henüz 17 yaşındayım. Reşit olmayı dört gözle bekleyen her genç kız gibi gün sayıyorum . :) Annem babam ve 2 kardeşim ile birlikte yaşıyoruz. Kardeşlerimden biri ikizim Ezgi ve küçük kardeşimiz Sahra . )
Bugün okula hasta hissettiğim için gidemedim Ateş'im 38.5 yatmaktan popomun uyuştuğunu hissederek tuvalet bahanesiyle evde gezintiye çıkıyorum.Annem mutfakta akşam için yemek hazırlama peşinde, kapının çaldığını duyuyorum muhtemelen Ezgi gelmiştir. Heyecanla kapıya doğru ilerliyorum çünkü Ezgi'den ''Gelince mutlaka konuşmalıyız!'' mesajı aldım 5 dakika önce. Hayatımın en uzun 5 dakikasıydı diyebilirim.Eminim ki Serdar ile ilgili bir gelişme oldu. Kalbimin atışı bütün vücudumu sardı, ellerim terlemeye ve vücudum yanmaya başladı...Kapıyı açıyorum!
Gelen kim mi ? En sevdiğim teyzem Serpil !
''Sen miydin teyzeeeee...Hoşgeldin gelsene ... ''
''Ne çok sevindin öyle geldiğime Irmakcım. Hayırdır başkasını mı bekliyordun??? ''
''Yok ben sanmıştım kiiii '' derken neyseki annem araya girdi .
''Serpil hoşgeldin hayatım, ellerim yağlı mutfaktayım gelsene.''
Bulduğum boşlukta aradan sıyrılıp odamın yolunu tuttum tekrar...
Odam hayatımın en sevdiğim yaşam alanı diyebilirim. Burada özgürleşiyorum ve bireysel hissediyorum. Camın önünde bir köşem çiçeklerim için ve yanında pembe tekli koltuğum kitap okumam için her daim hazır! İçim içine sığmadığında, bir konuda heyecanlı yada sabırsız olduğumda çiçeklerimle ilgilenmek çok iyi gelir. Önce hepsine biraz biraz su veriyorum daha sonra yapraklarından başlıyorum sevgime... Kokularını bir gün içime çekmesem bahar gelmiyor ruhuma. Benim gönlüm de ruhum da hep bahar ... Serdar da benim bahar böceğim ....
Evden patırtılar duyuyorum bi anda ''O da ne??'' diyemeden odama Ezgi damlıyor!!!
''Irmaaaaak !!!!!''Sanırsın Harvard Üniversitesin'den davet mektubu gelmiş !!!
''Hadi gel de anlat egzi neler oldu ??? Beklemekten bekleme pınarlarım kurudu! ''
Egzi mi ne ?? Uydurulmuş Ezgi :)
''Bu sabah Serdar serviste seni göremeyince resmen çıldırdı. Bana sordu ve tek kelime söylemedim . Yüzünü görmeliydin resmen rengi attı çocuğun! Sonra bütün gün bizim sınıfın kapısında bekledi . Seni gözledi resmen Irmak ! Ama bence affetme biraz sürünsün. :D ''Affetme sürünsün mü?? Nasıl affetme ? Bi insan bu kadar severken nasıl affetmez ? Egzi bana göre biraz daha serttir bu konularda duygularını bir kenara koyup her şeyi planlayabilir. Ama ben nasıl başa çıkabilirim ki bununla??
''Peki bana neden hiç mesaj atmadı ? Bu hiç mantıklı değil Egzi . Hem eski sevgilisine dönüyor hem beni gözetliyor! ''
Erkekleri 17 yaşıma kadar anlamadım umarım 18 yaş bunun içinde de bir kapı açar...
Çok geçmeden odama damlayan ikinci isim annem oluyor tabiki!
'' Kızım Ezgiiii, teyzene merhaba deseydin. Irmak sen hasta değil miydin doğruyu yatağaa... Kardeşiniz de gelecek birazdan hadi kızlar yormayın beni . ''
Egzi'nin odamdan çıkmasıyla
hayallere daldım biraz eskiden biraz gelecekten...Arkadaşlar bu benim ilk hikayem yorumlarınızı eleştirilerinizi bana iletirseniz mutlu olurum +10 vote yeni bölüm 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüflere bir adım da sen at
Fiksi RemajaYalnızlığın içinde kaybolan bir genç kız ... Bir sabah uyandım ve bir mektup yazdım hiç tanımadığım birine hiç tanımadığım bir adrese hiç tanımadığım bir ruh ile ... Kendimi yazdım, herkesten gizlediğim kendimi! Kendimden bile . Mutluluğun eşiğind...