"Ano jdem" odpověděla jsem Nině
Tak jsme šli do třídy.... měli jsme suplování takže volná hodina........
Přemýšlela jsem o osobností a začala jsem si to přirovnávat. Takže začnu Joshem. Takže Josh. Josh je mi sympatický, je docela hezkej, a je i srandovní.
A teď jdu na Ninu. S Ninou se bavím o dost víc, takže toho vím o něco víc( teda tu chvíli). Nina má moc hezký módní o hudební vkus, moc ráda čte hlavní tlustý knížky.
Nina na mě celou tu dobu mluvila a já jí nevnímala. Až potom co jsem přestala přemýšlet.
Zeptala se proč nevnímám. Neodpovídala jsem a začala si malovat nějaké kraviny. Končí hodina a já jdu s Ninou ke skříňkám. Josh šel s nějaký má svýma kamarádama. Jsme u skříněk a z ničeho nic zavolal všechny žáky do tělocvičny. Nikdo nevěděl co se stalo. Všichni se tedy přesunuli do tělocvičny.
"Tiše" ,,za řval " ředitel. " Takže moji milí žáci odcházím do důchodu, což pro vás znamená že tu končím. To vlastně znamená pro všechny." Na moje místo nastoupí nová paní ředitelka, která si tu bude dávat nové pravidla." Povídá docela sklesle ředitel. K mikrofonu nastupuje naše nová ředitelka. " Takže má nová pravidla pro tuto školu jsou:
1) žádné praní,trvání,hádání prostě žádné naschvály a rvačky a za 2) budete muset povinen VŠICHNI nosit uniformy."
Nééé uniformy. Bože co je to za monstrum.
V tu dobu přesně v tu dobu co to řekla. Že budem nosit uniformy. Jsem jí začala nenávidět. " Hned tady potom představování si ty uniformy půjdete vyzvednout a hned si je obléknete. Kluci ve svých šatnách a holky ve svých. Skončilo to a my jsme si šli pro uniformy. Přišla jsem na řadu. Měla jsem na sobě tu mikinu. Ředitelka mi říká " Tu mikinu si ihned sundej. My nejsme vlci, my jsme buldoci.
" Ale paní ředitelko to je můj majetek, to nemůžete." Abych se přiznala řekla jsem to docela drze. " Teď jsem tu ředitelkou já, takže si ji sundej, a ještě jedno slovo a volám rodičům.
ČTEŠ
Nešťastně Zamilovaná
RomansaAhoj jmenuji se Jennifer a chodím na střední školu.... teda spíš tam začnou chodit. Víc se dočteš v mém příběhu.