// V O O R W O O R D \\

102 24 14
                                    

Hola [Spaanse skills on point],

Leuk dat je een kijkje neemt in mijn boek. Hier is wat algemene informatie, geen idee waarom.

[Niet omdat het moet, maar omdat het kan, okay ik begin wel gewoon.]



C O M I N G S O O N ? !

Dit verhaal komt begin maart 2016 online. Ik heb het verhaal van tevoren wel al helemaal uitgeschreven, maar dit is nog niet gecontroleerd op fouten en nog niet verbeterd waar dat nodig is, vandaar dat ik nog even wacht met het online zetten van de hoofdstukken.



P E R S O N A G E S

Eigenlijk gaat het vooral over twee personen, Valerie en Ayden. Ik heb geen bijzondere beroemdheden in gedachten genomen tijdens het schrijven, dus gebruik je eigen fantasie maar. ;)



U P D A T E S

Elke woensdag en om de week op zondag komt er een hoofdstuk online. Dit is omdat het anders heel snel afgerond is, en dat wil ik niet (ik ben nogal gehecht geraakt aan Valerie).



H O O F D S T U K K E N

Dit verhaal bevat vijfentwintig hoofdstukken inclusief proloog en epiloog. De hoofdstukken zijn tussen de vijftg en driehonderd woorden lang, dat ligt volledig aan de herinnering die Valerie naar boven haalt die dag.



C O P Y R I G H T

Ik ben best wel trots op deze verhaallijn en het hele verhaal erachter, dus ik heb liever niet dat iemand dit verhaal kopieert.

Heb je dat begrepen?

Als je het niet begrijpt wil ik het je best persoonlijk komen uitleggen, maar ik beloof niet dat dat heel vriendelijk zal zijn.
[wees maar gewoon bang nu]

Je hebt het wel begrepen he?

Gelukkig maar.



Nou, dat was het wel.
Veel leesplezier, I love you all.

Veel liefs,
Sanne

Mijn Liefste AydenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu