Medya : Infinite - Bad
Gideceğim diyordu . Artık bu şirkete , yaptığı zulümlere katlanamayacağını söylüyordu . Evini , ailesini özlediğini söylüyordu . Beni terk edeceğini söylüyordu ...
Yurtta sadece ikimiz vardık . Kavga etmeye başladığımızda diğerleri bizi yalnız bırakmıştı . Şimdi odanın bir köşesinde oturmuş ağlayarak Luhan'ın dediği saçma şeyleri hazmetmeye çalışıyordum .
+"İki haftaya Çin'e geri döneceğim . "
-" Ne için ha ne için ? Senin yaşadıklarını biz de yaşamıyor muyuz ? Ben de çıkıp gideyim o zaman ? Zorluklarla karşılaşınca madem bırakacaktık bu grubu , neden başladık o zaman ? Biz niye duruyoruz ?"
+"Senin gibi beceriksiz miyim ha ben ? Ana vokalim ben . ANA VOKAL ! Senin gibi şarkı söylemeyi beceremeyen ve Jongin'nin gölgesi altında dans etmeye çalışan bir ezik değilim . "
-"Ne ? " şok olmuş ona bakıyordum . Bu lafları ilk kez duymuyordum . Bir çok anti ve hayranlar bana karşı böyleydi zaten . ' Oh Sehun sadece gösteriş ... ' Şok olmamın sebebi bunu onun söylemesiydi . Benim grup için bir şey ifade etmek adına , ben de bu grubun üyesiyim , benim de yeteneklerim var demek adına gece gündüz çalıştığımı bilen ve bana destek olan onun söylemesiydi . Kötü ve hakaret içerikli her yorumu okuyup üzülen ve ağlayan beni teselli eden ve oturup benimle çalışan onun söylemesiydi beni şok eden .
+"Duydun işte ne dediğimi . " Göz yaşlarımı sildim ve gözlerinin içine bakarak konuştum .
-" Hıh , ne o beni kendinden nefret ettirmeye mi çalışıyorsun ? Sırada ne var ? Benden nefret ettiğin klişelerini mi sayacaksın ? Beni hiç sevmediğini mi söyleyeceksin ? Söyle çekinme hadi . Yalandı de oyundu de . Çocuk vardı ya zaten karşında !!! Benim sevgim seninki gibi düşük değil Luhan . Ben seni sözde sevmedim . İki lafa sevgim nefrete dönüşmez . "
Oturduğum yerden sitem ediyordum ona . Daha da saçmalayacaktı çünkü . Şimdi o geyik gözlerinde öfke vardı . Yumruklarını sıktı ve konuşmaya başladı .
+"Evet . Nefret ediyorum senden . " derin bir nefes aldı . Gözlerini gözlerimden ayırmadı .
+"Benim için yaptığın fedakarlıklar yüzünden senden nefret ediyorum . Bana baktığında gülümsemenden nefret ediyorum . Asla kontrolümü eline almadığın için senden nefret ediyorum . Sürekli beni kendimden kurtarıp yalnız bırakmadığın için senden nefret ediyorum . Her zaman başkasını değil beni seçtiğin için senden nefret ediyorum . Beni her zaman kenardan geri çekip elimi tuttuğun için senden nefret ediyorum . Sanki kırılabilirmişim gibi bana nazikçe sarıldığın için senden nefret ediyorum . Zaman durmuşcasına beni öptüğün için senden nefret ediyorum . Sen yanımda yokken beni nefessiz bıraktığın için senden nefret ediyorum . Tüm gece bana sarılıp uyuduğun için senden nefret ediyorum . Sabah uyandığımda bedenini yatağımda bulduğum için senden nefret ediyorum . Kollarından ağlayıp huzur bulmamı sağladığın için senden nefret ediyorum . Benimle birlikte şehvetli günahlar yaşadığın için senden nefret ediyorum . Beni her zaman çılgınca sürdüğün için senden nefret ediyorum . Beni sevdiğini her fırsatta söyleyebildiğin için senden nefret ediyorum . Şimdiye kadar söylediğin her türlü söz yüzünden senden nefret ediyorum . "
Her bir cümleyi söylerken ortalığı dağıtıyordu , yıkıyordu , parçalıyordu , kırıyordu . Bağıra bağıra saçlarını çekiştirerek ağlıyordu . Koltukta olan yastıkları bana fırlatıyordu . Acıyordu canım . Yanıyordu vücudum . Kırılıyordu kalbim . Ağlıyordum bende onun için .
-"Benden şimdiye kadar aldığın her şey için seni seviyorum . Bana hakim olup beni ihlal ettiğin için seni seviyorum . Yalan söylerken bana bakışın için seni seviyorum . Düştüğümde beni dediklerime asla inandırmadığın için seni seviyorum . Bir kez bile bana senden ayrı bir yol vermediğin için seni seviyorum . Beni asla acıya teslim etmediğin için seni seviyorum . Canın sıkıldığında benimle paylaşıp , kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini bana açıkça söyleyip beraber mutlu olmamızı sağladığın için seni seviyorum . Düşüncelerime ve değerlerime değer verdiğin için seni seviyorum . Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana verdiğin için seni seviyorum . Sessiz çığlıklarımı duyup yok saydığın için seni seviyorum . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sairento Himei
Fanfiction+"Her zaman başkasını değil beni seçtiğin için senden nefret ediyorum . " -"Sessiz çığlıklarımı duydup yok saydığın için seni seviyorum . " ------ +"Benim için kanadığın her zaman için senden nefret ediyorum . " -"Benden şimdiye kadar aldığın her şe...