-6장-

3.4K 140 6
                                    

Хайр нэг үгээр бол аз жаргал.

Хайр нэг үгээр илэрхийлбэл хараал.

Чи хайрын урхинд орсон л бол тэрнээс шархдалгүйгээр гарах хэцүү. Тэр урхи чамайг алчихаж ч болно. Би бол бяцхан болжмор. Харин миний тор~~~~


BTS-н залуус өлгөөний цайндаа орохоор байрлаж буй буудлынхаа зоогийн газар луу явцгааж байхад Тэхён Жимин Жонгүк гурав Дүриний талаар ярьсаар байлаа. Харин Жин Намжүүн хоёр хамгийн ард чимээгүй зэрэгцэн алхацгааж байв.

Тэд доошоо буун зоогийн газар орж ирэхэд зүүн буланд олон хүний инээлдэх сонсогдож бүгд тэр зүг рүү харахад Эксогийнхон сууж байлаа. Өглөө эрт болохоор баран тэднээс өөр хүнгүй нам гүм орчинд ганцхан Эксогийнхон л чимээ шуугиантай байв.

Жимин: Эксогийнхон бас байна.

Тэхён тэдний зүг харсаар: Би Бэкхён хёнтой мэндэлчхээд ирье! Та нар суудалдаа очоод сууж бай гэж хэлээд Эксогийнхы суудал руу явж BTS-н залуус нөгөө зах руу очиж сууцгаалаа.

Төд удалгүй Тэхён суудалдаа ирж суун: Дүрин бас тэдэнтэй байна. *шивнэх*

Намжүүнаас бусад залуус бүгд Эксогийнхны зүг харахад Дүрин Чанёол Кёнсүү хоёрын голд сууж байв.

Жонгүк: Чанёол сонбэтэй үерхдэг болоод ажлаасаа гарсан юм болов уу? *Тэхён руу харах* Үерхээд хир удаж байгаа гэсэн?

Тэхён мөрөө хавчин: Тэрийг сайн мэдэхгүй ээ! Эксогийнхонтой тийм дотно байгаа юм чинь эртнээс мэддэг болсон биз!

Жимин Дүрин болон инээлдэн суух Эксогийнхны зүг харсаар: Гэхдээ бид нарын стиллист байхад тэр Эксогийн сонбэ нартай уулзах боломж бараг л байхгүй ш дээ? Өдөр болгон 9-өөс хойш харьдаг байсан шиг санагдах юм.

Шюга: Та нар ямар хүүхэн шиг юм бэ! Бид нар Дүринтэй байнга амьдардаг биш хувийн амьдралын яаж мэдэх юм! Зүгээр л амаа татаад хоолоо идэцгээ! *уурлах*

Шюга Тэхёны утга ховноос болж хагас дутуу нойртой хоносон болохоор үнэрээр ууртай байлаа.

Шюгагаас айсандаа Тэхён Жимин Жонгүк гурав дуугаа хураан хоолоо идэж Жин мөрөө давуулан Дүриний зүг хараад Намжүүн рүү харахад Намжүүн юу ч болоогүй юу ч сонсоогүй юм шиг л хоолоо идэн сууж байв.

***

Миний талаас

Эксогийнхонтой өглөөний цайндаа орон сууж байхад Тэхён бид нар дээр хүрч ирэх нь тэр. Тэрнийг харах төдийд л үүд рүү нүдний булангаар харахад бусад залуус ч бас хамт байв. Тэр хүн ч бас~ Удаан хугацааны дараа харж байгаа хэдий ч тэрнийг мартсан гэж бодсон ч холоос барааг нь харах төдийд л зүрх минь галзуу юм шиг цохилно. Гарт минь дулаан том гар хүрэхэд цочин хажуу тийшээ харахад Чанёол толгой сэгсэрч байлаа. Тиймдээ миний нууцыг мэддэг цорын ганц хүн.

[Дууссан] ☤Pricked☤ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora