Perrie povestește:
Ma ridic de pe parchetul rece, și îmi pun mana la tâmpla care sângerează. Ma uit prin camera și imaginile de aseară mi se derulează în cap.
FLASHBACK :
-Du-te dracu, zic în timp ce îmi șterg sângele de pe buza.-Esti o blondă destul de tavnoasa,zice bărbatul din fata mea.
Ma uit chiar când încă o matahala îi dă o palma Ritei făcând-o sa se prăbușească.
-Nenorocitule,tip. Du-te în iad, îi scuip cuvintele. Îl văd cum se îndreaptă spre mine și îmi prinde parul într-un pumn ca sa ma ridic în picioare.
-Nu te-ai pus cu cine trebui, zice și îmi dă o palma, iar eu dau cu capul de masă, apoi ma prăbușesc lângă bărbatul care râdea satisfăcut.
Perrie povestește:
-Unde e Sam, tip la fetele care zac și ele pe podea.-Au luat-o, zice Lola, în timp ce încerca să se ridice.
Ma ridic destul de greu apoi îmi iau telefonul și îl apelez pe Harry. Suna și din al treilea impuls îi aud vocea somnoroasă.-Perrie, întreabă îngrijorat.
-Sam, zic încet.
-Ce s-a întâmplat?
-Au luat-o.
-Cine,ma întreabă panicat.
-Nu știu.
-Gandeste,tipa.
END FLASHBACK:
-Sam, ce naiba tip.-Sam, ce ai întreabă Rita când vine la ea.
-Trebuie sa vorbesc cu Harry. Trebuie sa îl sun, gesticuleaza agresiv.
-Calmează-te, o ia Kira în brate.
-Nu. Harry va muri. I se va întâmpla ceva rău, mi-a spus el.
-Cine, întreabă încet Gemma.
-Stie cum îl cheamă,se panicheza
-Cine, tipa Gemma.
-Baiatul cu care am vorbit.
•••••••••••••
Sam, se aude vocea ei de pe firul celalalt.-Perrie, zice încet.
-Sam, unde ești, zic și eu încet.
-Ma urmărește. Ma urmărește cineva, zice putin mai tare, apoi un bipait se aude.
•••••
Ar trebui sa mănânci, îi zice Rita.-Nu am pofta. Nu pot, zice și trânteste furculița în farfurie. Am un nod în gat, care nu ma lasă să respir, dar nu inteleg un lucru.
-Ce ,întreabă Lola.
-Biletul, zice și se încrunta.
-Cine ti l-a dat, întreba Sophia.
-Baiatul cu par blond. Băiatul care m-a urmărit azi.
••••
-Harry, zic eu când realizez ce se întâmplă-Zi, tipa.
-A fost urmărită. Și era ceva de un bilet.
-Caută-l, tipă din nou.
Am alergat pana în camera ei și pe noptieră am găsit biletul. L-am despachetat și i-am citit ce scria:
Buna draga Sam. Știu că nu ne-am mai văzut de mult, dar acum a venit momentul. Ne vedem în seara asta la 00:00. Sa ma aștepți.
Cu drag, unchiul Samuel
-Samuel a luat-o, zic eu.
CITEȘTI
In my heart ❤(Harry Styles)
AlteleCum e sa trăiești mereu în umbra surorii perfecte? Sau ca familia ta sa nu te iubească și să își fi dorit ca tu sa nu existi? Cum ar fi dacă nu ai exista ca sa le faci pe plac părinților tăi? Și să fii răpită de un băiat care nu știi nimic de el...