Capitolul 1

3.9K 96 9
                                    

Aud alarma de la telefon sunind.Ma trezesc luindu-mi telefonul in mina si oprind-o.Picioarele mele fac contact cu podeaua rece.Cea mai ingrozitoare zi deoarece e prima zi de scoala din ultimul an.

Ma duc rapid in baie.Intru in cabina de dus si pornesc apa.Aplic o cantitate de gel cu miros de mar pe mine umplind baia cu un miros placut.

Ies din baie doar intr-un prosop si ma uit la Iphonul meu cit e ora.E 7:34,o nu sunt in intirziere.Deschid dulap si ma hotaresc sa iau o pereche de blugi de un albastru deschis si un maiou alb larg cu un desen pe el.

Cobor in graba scarile,luind din fuga o clatita facuta de mama si ma duc inspre usa cu gura plina.Fug cit de repede pot deoarece masina mea e la reparatie.

Am ajuns la timp cu 5 minute inainte.Imi vad prietenii mei ce ma asteptau in fata liceului.

"Hey,de ce asa greu?" ma intreaba Jim,unicul baiat pe care pot conta cind imi e greu."M-a luat somnul,imi pare rau fratilor"spun cu un zimbet mic.Megan si Daniel ma cuprind tare spunind ca li-am lipsit vara asta.El ma cuprinde si imi spune ca si ei i-a fost."Hey El mai vazut aseara."spun cu un zimbet.

"Stiu,dar tot mi-a fost dor."Ridem cu totii si pornim in sala de sport ca directorul sa inceapa discursul ala timpit.

Ne-am asezat pe scaunele din fata ca de obicei."Buna ziua,dragi elevi....Bla-Bla-Bla"Ma jucam in telefon cind directorul a spus ca are ultimul anunt pe azi si putem pleca la ore.

"Am o veste pentru voi.Avem un nou profesor de engleza si istorie.Domnul Harold Styles."Il vad pe el urcind pe scena."Buna ziua elevi,deci vreau sa fiu succid sunt sever cu cei care nu ma asculta."Si mai spuse ceva dar nu trasem atentia.

Mi-am luat orarul si prima avem engleza.Frate urasc materia asta.Deci la restu obiectelor am note bune la engleza mereu aveam o nota joasa.

Ii intreb pe prietenii mei ce lectie au prima."Matematica" zise Jim,"Si eu"zise Meg."Chimia" zise Dan,iar El adauga "Engleza"."Frate"zic eu cu un zimbet.S-a auzit clopotelul a inceput ora.

M-am asezat ca de obicei in ultima banca.Mi-ai pus castile si m-am culcat.Simt cotul lui El in coasta."Hey"strig eu.Si vad ca profu intra in clasa.

"Ma numesc domnul Styles.Luati loc deci sa facem cunostinta."A inceput a numi elevi si ei se sculau."Eleanor Jadth"spune el cu o voce putin ragusita.El se ridica spund " prezent".Stau cu capul pe banca cind imi aud numele."Melani Star" ma scol alene si ma asez la loc fara vreun interes."Mai vesel domnisoara Star" ii aud vocea ce se adresa mie"O sa ma starui domn'profesor"raspun sarcastica.

Ora a luat sfirsit.Mi-am luat cartile si telefonul in mina punindu-mi castile in urechi si iesit fara sa-mi pese.Urmatoarele ore au trecut asa cum si au inceput,repede.

La cantina Meg si El isi impartaseau impresiile despre noul profesor.Dan si Jim nu le-a tras atentie vorbind cu mine despre viitoarea petrecere care va fi vineri la Monique.O curva de doi bani.

Ultima ora aveam istoria.Si de asta data ma jucam in telefon .Dar deodata o mina puternica cu doua inele pe ea mi l-a luat."Domnisoara Star vi-l dau dupa ore dupa ce o sa avem o conversatie"se adreasea mie noul prof.Avind o fata serioasa si ochii pareau de un verde inchis.

Ora a luat sfirsit.A trebuit sa ramin ca sa-mi iau telefonul pretios.Am ramas doar noi doi.El a inchis usa clasei cu cheia si s-a asezat la catedra.

"Deci Melani din prima zi si cu greseli"acum era putin nervos."Imi pare rau,nu se va mai repeta domnule Styles" fac niste ochi de catel doar ca sa-mi de-a telefonul."Spune-mi Harry dupa ore"mda,ei ce sa spun e foarte tinar si cind ii spun domnule ma simnt incomod.

Dar acum am timp pentru a il studia.Purta o pereche de pantaloni negri strimti ,o camasa alba,un sacou negru si niste tenisi tot negri.Avea ochii verzi,parul lung si cret.Arata super pentru un profesor.

"Deci il primesti,dar e pentru prima si ultima data sa nu te mai vad cu el la orele mele".Dau aprobator din cap il iau repete de pe catedra si nu-i nici urma a mea acolo.

Eram obosita si mi-ai luat laptopul intrind pe facebook.Wow,ce descoperire pagina noului prof.M-am uitat prin poze avea vreo 50.L-am invitat in prieteni si peste zece minute am primit o nodificare in care se spunea ca a aceptat.

Ma uit la ora e 21:28 e timpul sa ma culc miine sunt la scoala.Urasc lucru asta.Imi pun alarma si m-a schimb in niste pantaloni scurti roz si o bustiera de aceeasi culoare.Ma bag in pat sub patura moale.

Hey sper sa va placa cartea.Deci nu ma judecati aspru e prima mea carte.V-am pupat dulce pe toti cine ma citeste.Si daca va placut scrieti "next" in comentarii ca sa stiu sa continui sau nu.

My Teacher(H.S)Vol. I si IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum