Chloe POV
Nuo šiol nekenčiu Harry Styles nors jis ir buvo mano fav. Kaip dabar norėčiau nueiti į bet kokį koncertą... Parašysiu Alice ji vienintelė mano draugė, kuri žino apie visus koncertus vykstančius šiame mieste
Aš: Labas Alice, gal žinai kokie koncertai artimiausiu laiku vyks?
Alice: Labas, tuoj palauk pažiūrėsiu. Artimiausiu laiku vyks One Direction, užsakyti bilietus?
Aš: Užsakyk, ačiū.
Baigiau pokalbį. Pabūti One Direction koncerte, tai mano svajonė, bet dabar kai susipažinau su Harry ir kai jis mane įskaudino, nelabai noriu ten eiti. Bet neturiu ką veikti.
Koncerte
Alice pasistengė, kad stovečiau pirmoje eilėje.Šitą dainą man labiausiai patinka. Visos fanes klykė. Taip ir norėjau liepti joms užsičiaupti. Visos merginos žiumbe. O Dieve.... Harry sėdėjo ir gėrė vandenį, o visi kiti dainavo.
Louis POV
Sudainavau savo solo. Atsisėdau šalia Harry ir atsigėriau vandens.
- Kiek jos gali klykti?-Nusijuokė Harry.
Gūžtelėjau pečiais ir pastačiau buteliuką. Žiūrėjau į visas fanes. Vienos klykė, kitos žliumbė, o dar kitos bandė užsiropšti ant scenos. Pastebėjau viena fane, kuri labai buvo panaši į PrettyGirl98. Ji tiesiog stovėjo.
- Harry, ten ne Chloe?-Paklausiau jo.
- Tuoj sužinosim...-Sumurmėjo ir išsitraukė telefoną.
Harry POV
Banana69: Labas, atleisk, bet ten tikrai buvau ne aš... Ten Abby parašė. Buvusi mano mergina.
PrettyGirl98: Gerai atleidžiu...
Banana69: Kur tu?
PrettyGirl98: Namuose.
Banana69: Nusifotografuok dabar ir atsiusk.
- Harry!
Mano solo dabar. Padėjau telefoną ir ėjau dainuoti. Sudainavęs grįžau. Chloe atsiuntė nuotrauką.
PrettyGirl98: Omg ne tą nuotrauką...
Banana69: Tai tu dabar koncerte?
PrettyGirl98: Ugh... Jo
YOU ARE READING
Snapchat // H.e.s.
RomanceChloe Pieterse, susipažino su JUO per Snapchat, net nenutuokdamas kas JIS.