Draga jurnalule,Iti scriu pentru prima data si am o mica ezitare,reticienta, in ceea ce priveste aratarea sentimentelor mele fata de tine, sper ca ma vei intelege si in ceea ce urmeaza sa iti povestesc. Lumea asta se invarte intr-un mod haotic, ne grabim sa le indeplinim pe toate, dar niciodata nu incetim timpul pentru ceea ce conteaza cu adevarat. Dupa ce ne dam seama de ce am piedut, privim lumea intr-un continuu slow motion, iar lacrimile sufletului continua sa curga si sa faca o adevarata gaura in fiinta ta. Lumea pe care o cunosti tu din povesti, este una prea ireala pentru cum o sa iti impartasesc sufletul meu in aceste randuri, pline de sentimente de iubire, compatimire, speranta ....dar si de gelozie, ura si rautate.
Firea omului este sa fie echilibrat si te-as minti daca ti-as spune ca eu nu am aceste lucruri atat de esentiale in aceasta joaca cu "viata".
Sufletul meu de copil inocent care iubeste orice misca e prea ranit in momentul de fata, bagat in cochilia lui si plange din cauza acestei lumi rele si pline de ura....dar nu te ingrijora, are un prieten mereu aproape si ar sacrifica pe oricine pentru ai fi lui bine, acela fiind demonul din interiorul meu care se trezeste numai in situatii de criza, situatii in care sufletul meu de copil, e prea ranit sa se mai ridice singur, prea lovit din toate partile crezand ca el e de vina pentru orice se intampla in jurul lui.
Acest -demon- pe care ne chinuim cu totii sa il ascundem, este plin de ura, plin de rani, satul de asa numitul "Iti sunt alaturi, dar nu prea". E in stare sa distruga orice in jurul lui, doar ...doar sa vada sufletul de copil zambind dinou.
Pe el nu il intereseaza, cum te numesti, cu ce te ocupi, cati ani si asa mai departe.... pe el il intereseaza doar razbunarea. Razbunarea in a face schimbul echivalent pentru ce ai facut tu sufletului, insa demonul este corect si drept.... cantareste bine inainte sa actioneze si cand a actionat, sa stii ca a actionat cu toate cunostiintele puse in cauza si nu se uita inapoi.
Probabil esti confuz, plin de intrebari "-de ce sa actioneze in asa fel demonul? , - de ce sufletul crede in orice ii se spune? , - de ce e atat de bland de sufletul? si probabil inca te miri cum de iti citesc gandurile, dar nu o fac...noi oameni suntem conceputi prin a avea anumite stari dupa anumite evenimente petrecute.
Si de aici v-a incepe povestea mea cu adevarat in data care si-a pus amprenta pe mine, exact ca si cum am fost operata pe cord deschis si ma gandeam daca voi mai supravietii sau nu...
Aceasta de 2 septembrie 2010 este atunci cand l-am intalnit pe EL. Exact... EL, partea masculina, individul de sex barbatesc.Imi pare rau daca te-am dezamagit, incepand povestea de la EL, dar lumea mea s-a schimbat si s-a rotit 180 de grade si de aici am inceput sa traiesc cu adevarat si sa gust dezamagirea si frustrarea acestei societatii pline de superfiacilitate.
Te-am captivat?
Nu?
Damn it.
Vrei sa ti-l descriu pe acest EL?
Lasa-ma sa imi adun toate gandurile si imaginile....dar pot sa iti spun intr-un singur cuvant pentru inceput descrierea lui: BADASS - acel tip "cool si silentios"
Dar inainte sa incep descrierea lui....am uitat sa ma prezint, nu crezi?
Sunt Yuri, am inaltimea de 173 de cm, ochi caprui cu tente de verde in golurile "de pe Marte", pistruiata doar pe nasul meu ascutit ( hai nu rade, mie nu-mi plac), parul lung - predominant cu nuanta de saten- roscat-blond (depinde cum ma trezesc dimineata si se schimba culoarea, sunt un cameleon!), fata ovala precum a unui ou
si buzele....hmm( deja te gandesti la prostii,ha?) sunt carnoase, buza de sus e fina si cu predominanta literei "M" ca si linii, iar buza de jos se prezinta mai ceva ca buza unei tipe care face reclame la ruj.
Nici acum nu ti-am atras atentia?
Ba eu cred ca da, don't smile like an idiot. Te vad :D
Aceasta e introducerea "Jurnal de bord" . Pana la urma sper ca te-am captivat😂. Daca ti-a placut, astept comentari si multe stelute 🌠🌠🌠.
Xoxo 🐰
CITEȘTI
JURNAL DE BORD (BAP - BTS)
Fanfiction"Trebuie sa retii ca tot ce se intampla inauntru tau este mult mai important decat ceea ce se intampla in exterior" By John C. Maxwell