YANLIŞ ANLAŞILMALAR SONUCU

26 3 2
                                    

Lise yıllarıydı. Sınıfa iki yeni erkek geldi . O zamanlar en yakın arkadaşım Meryem 'di . Git gide Sinan ve Burak la da yakın arkadaş oluyordum. Sinan ve Burak kim diye sorarsanız sınıfa yeni gelen erkekler . Aslında onlar bizi tanımadıkları gibi birbirlerini de tanımıyorlarmış . Geldiklerinde benim ve Meryem'in yanı boştu bir tek . Sinan benim ,Burak ise Meryem 'in yanına oturdu . Konuşmaya başladık . Sohbet güzel gidiyordu . Yanında yakışıklı bir erkekle oturmak da tabi güzel di . Aradan yaklaşık bir hafta geçti . Ve Sinan ile konuşurken Sinan bana Meryem' e karşı bir şeyler hissettiğini söyledi. Ben biraz üzüldüm . Çünkü benim de ona karşı hislerim boş değildi. Tabi ki de Meryem'e bir şey demicem. Sinan bana "onun ağzını arar mısın ?" dedi . Bende tamam demek zorunda kaldım . Sonra Meryem'in yanına gittim. Meryem bana dediki Burak'ın "sana karşı hisleri var" dedi. Bende Sinan 'ın da sana karşı hisleri varmış dedim . Üzgün de olsam . Hep beraber karar verdik . Akşam beraber yemek yiğiceğiz . Ben sanki Sinan la buluşuyoruz gibi onun için o kadar çok kendime özendim ki ama sonradan fark ettim ki onun hisleri Meryem de . Resteraunta gittik. Yemekleri sipariş ettik . Birden garson elinde iki demet çiçek ile "hanımlar bu çiçekler size" dedi. Bana gelen çiçekte "sana her baktığım da daha önce yaşadıklarımı unutuyorum"altında da Sinan yazıyordu . Çok şaşırdım. Çünkü bu çiçeğin Sinan'dan değilde Burak'tan olması lazımdı. Hem şaşırdım hemde çok sevindim. Meryem' e gelen çiçekte ise "seni gördüğüm her an nefes alıyorum. Fark ettim de ben önceden nefes almıyormuşum" yazıyordu. Meryem ile göz göze geldik . Sonra teşekkür ettik . Ertesi sabah Sinan ile konuşur iken ondan teşekkür ettim. O ise "niye benden ediyorsun " dedi nasıl yani dün akşam ki çiçekleri sen göndermedin mi diye sordum o ise cevap vermeden Burak'ın yanına gitti . " Burak sanırım bizim kızlara gönderdiğimiz çiçekler karışmış." "Ne bu olamaz Sinan kızlara nasıl açıklayacağız." "Nasıl açıklayalım. Bana dün Meryem "Burak'dan hoşlanıyorum" dedi . " "Bana ise Sıla" Ben Sinan' dan hoşlanıyorum "dedi ." O zaman söylemeyelim kızlar üzülür. Belki bizim duygularımız ileride değişir . " "o zaman ben Meryem'e be ne diyicem." " Çaktırmadan konuş işte hadi kızların yanına dönelim." (Zaman gecti Sinan ve Sıla sevgili oldular . Meryem ile Burak ise Burak ne kadar da aşkını ilan etse de Meryem de ne kadar onu sevse de Meryem biraz naz yapıyor .) ~MUTLU SON~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALLER VE GERÇEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin