Heei. Se apropie Valentine's day si sunt sigura ca sunt printre voi, persoane care nu am nici cea mai mica idee ce o sa le daruiasca partenerul/partenerei. De aceea sunt eu aici.
In imaginea de mai sus puteti vedea ce o sa facem azi + cateva instrucțiuni. Sa incepem.
O sa avem nevoie de urmatoarele:
O sticluta mica din sticla
Un dop de pluta
O bucata de sarma tare
Ata colorata (de preferat de culoare rosie)
O inimioara din hartie colorata
O bucata de hartie pe care sa imprimati un mesaj pentru iubit/a.
Acum sa incepem:
Daca sticla nu are atasat dopul. Dintr-un dop de pluta (de la spiclele de vin spre exemplu) taiati pe masura sticlei pe care o aveti. Aici nu va pot indruma prea exacti fiind ca nu stiu ce aveti voi in fata.
In dopul pe care il aveti, in partea care intra in sticla, v-om introduce un semicerc din sarma, trebuoe sa fie cat mai mic, da nu foarte strans ca sa putem baga mai apoi prin ele ața.
Acum intepam usor inima in mijloc si trecem prin ea ata, ne ajutam de un ac si facem un nod mic, dar care sa nu iasa.
Biletelul cu mesajul scris , il rulati strand si il infasurati cu ata la mijloc, apoi inodari.Dupa asta trebuie sa masuram ata sa nu fie prea lunga, tinem cont ca mesajul trebuie sa atarne in interior. Iar in final, ata de care aparna mesajul si inimioara o trecrm prin suportul facut in dop si o inodam bine. Introducem bilețelul si inima in sticla si vualaa! Usor si rapid.
Sper ca v-am fost de ajutor. Daca incercati sa faceti asta, va rog sa imi trimiteți poze, sunt curioasa ce v-a iesit!
Pupici :*
CITEȘTI
Diy
RandomO sa va invat cum sa creati decoruri sau cadouri manuale. Daca aveti nevoie de cadouri personalizate, sau pentru ocazii ne amintite in care, lasati-mi un mesaj in privat. Sper sa va loaca si sa va ajute.