8.Bölüm "Ayaz!"

42 3 0
                                    

MERHABA BİRAZ UZUN ZAMAN OLDU AMA BU SENE 8.SINIFIM DERSLERİMLE İLGİLENDİM. NEYSE SİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR. 

BÖLÜM PARÇASI:ZAYN-PILLOWTALK 

Şezlongtan kalkıp tshortümü çıkarttım. Şortumu da çıkartıp plaj çantama tıktım. Kremimi çıkartıp İlaydaya baktım. Oda şezlongta uzanıyordu. Onu sertçe dürttüm.

"O güzel kıçını kaldır ve bana krem sür kaltak!" 

Şakaya vurarak dediğim söze güldü ve sürmeye başladı. Sürmesi bitince şezlonga uzandı bende uzandım. Yakışıklı çocukları gösterip gözlerini bana dikti. 

"Ah ne kadar yakışıklılar..."

İç çekmesini duyunca kafasına vurdum. İnledi. Kızgın bir ifadeyle baktım ona.

"Ediz'e söylerim seni piç kurusu. Ben bekarım."

Piçimsi gülümsedim sonra. Gözlerini devirip inledi yeniden. Denize çevirdim gözlerimi. Birden birisini gördüm. Ayaz. Denizden çıktı ve ıslak saçlarını sağa doğru savurdu. Elini saçlarına götürüp salladı ve yavaşça sudan çıktı. Gözlerim aşağıya doğru kayarken baklavalarını gördüm ve içim onlara dokunmak için yanıp tutuşurken alt dudağımı ısırdım. Şezlonguna ilerleyene kadar gözümü ondan alamadım. Ne ara bu kadar yakışıklı bir piçe dönüşmüştü bu! Tanrım,al beni! Sertçe dürtüldüğüm de zorla gözlerimi çektim ondan.

"O Ayaz değil mi?"

Sorduğu soruyla afalladım. 'Evet' diye mırıldanıp Ayaz'a döndüm yeniden. Havlu ile beceriksizce üstünde gezdirdi ve saçlarına götürdü. Ah o saçları... Uzun zaman önce oynadığım yumuşacık saçları. Havluyu şezlonga koydu ve etrafta gezdirdi yeşil gözlerini. Yutkundum. Gözlerimi bir an olsun ondan ayıramıyordum. Ah lanet olsun! Beni etkilemeyi iyi biliyordu piç. Alt kısmım zonklarken gözlerim büyüdü. Ayaz'ın gözleri beni bulunca yutkundu. Sinirle bakmaya başladı bana. Neden böyle baktığına anlam veremesem de aldırmadım önüme döndüm zorla. Ayağa kalktım. Şortumu giydim. İlayda beni şaşkın gözlerle izlerken gideceğimi düşündüğünü anlayıp açıklama yapmaya söze başladım.

"İçecek alıp geliyorum tatlım."

Büyük cafeye girip içeriyi kolaçan ettim. Bir yakışıklı erkek grubu bana doğru bakarken çocukların vücutlarına baktım. Ah neden Türk erkekleri bu kadar yakışıklı olmak zorundaydı? Oradan birisi bana el sallayınca merakla yakışıklı gruba yürüdüm. El sallayan kişinin Doruk olduğunu görünce gülümsedim. Ellerimi masaya yasladım. 

"Selam gençler!"

Herkesten selam sesi çıkınca gülümsedim.

"Doruk?"

Sevecen sesime engel olan şey tam karşımda sinirle beni izleyen Ayaz olmuştu. Ah ne diye izliyordu beni? Kulaklarımı Doruğun sesi doldurunca gözümü ona çevirdim. 

"Kiminle geldim premsesim?"

Ayağa kalkıp bana sarılırken sorduğu soruya cevap verdim ellerimi boynuna dolayıp sarılmasına karşılık verirken. 

"İlayda ile geldim bir tanem! Oda burada."

Aklıma gelen fikirle sarılmamızı sonlandırdım. Çocuklara gülümsedim. 

"Hey düşündüm de bize katılabilirsiniz eğlenceli olabilir. Ama beyler yanımda ki kızın sahibi var göz dikenin gözlerini oyarım!"

Şaka bir sinirle söylediğim söze erkeklerden zevkle cevaplar çıktı.

"Ah sen boşsun ya o iyi!"

"Dostum bu ne güzellik böyle?"

"Doruk tanıştırmayacak mısın bu güzellikle bizi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soyut HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin