Parcul era foarte aproape, asa ca nu mai trebuia sa chem un taxi sau ceva.
Merg ce merg si pana la urma ajung acolo.
Ma uit dupa acel "anonim" . Nu era nimeni in parc, inafara de... Louis.
Cand il vad mii de ganduri frumoase si urate in vin in minte si mi se face pielea de gaina.

Nu vreau sa il mai vad. Il... Urasc dar il si ...iubesc. F*ck, urasc sentimentele astea. Vreau sa scap de ele cumva, insa nu pot. M-a ranit cand l-am vazut cu iubita lui, dar e vina mea pentru ca am reactionat asa... Ciudat. Nu e vina lui, trebuia sa nu ma atasez asa de el.
Oricum, il cunosc doar de o zi si deja simt atatea? Sunt un ciudat presupun. Un gay tampit.
O lacrima incepe sa imi curga si se opreste pe un obraz.
-Harry! striga Louis fugind spre mine iar eu oftez.

Louis povesteste:

"O urasc pe Elenour. M-am despartit de ea azi la spital. Nu vreau sa o mai vad in viata mea. Harry e cel bun pentru mine. Trebuie sa repar ceea ce am inceput... Dar ce am inceput? Oare si el ma place? Ma iubeste? Oare si el sufera cand nu ma vede? "
-Harry! strig cu toata forta.
-Lasa-ma in pace Louis. Nu e vina ta, ci a mea. spune el plangand.
  Se indreapta spre iesirea in parc, insa eu il prind de mana si il trag spre mine, obligandu-l intr-un fel sa stea cu fata la mine.
Respiratiile noastre se unesc.
"Acum!" imi spune subconstientul
"Saruta-l, prostule!"

-Louis...incearca Harry sa spuna ceva, insa eu i-am pus degetul pe buze.
-Harry, te iubesc.
-Lou...
Nu termina de vorbit pentru ca ma arunc asupra lui, il prind in brate si il sarut.
Nu stiam cum va reactiona, insa sigur nu ma asteptam la asta: el a raspuns la sarut .
-Louis, nu pot... spune el rupand sarutul.
-De ce? Vom fi fericiti, vom locui candva impreuna, vom face ce vrem.
-Lou, tu esti cu...
-Ne-am despartit azi...
-De ce ai facut-o? Tu pe ea o iubesti, ai facut-o pentru mine? Nu trebuia. spune el plangand .
-De cand te-am vazut prima oara, am simtit o atractie pentru tine. Una mare. Elenour nu e genul meu, eu sunt gay si am simtit ca ceva nu e in regula cand eram cu ea. Nu am simtit ce simt acum pentru tine. Poate e ciudat, noi ne cunoastem de o zi, insa simt ca ne cunoastem de mai mult timp. Prima oara cand mi-am dat seama ca sunt gay a fost cand un coleg mi-a spus ca ma iubeste. Culmea, il chema Harry. Eu nu am stiut cum sa reactionez, si eu il iubeam, insa familia mea e contra lgbt si mama mi-a spus sa ma distantez de el... Asa am facut, insa am regretat.
-Louis, eu... Eu eram.
Il cuprind intr-o imbratisare si ii spun :
-Promit ca nu voi mai face la fel. Da-mi... O sansa.
-M... Bine, fie.

Now kiss me, you fool.//LSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum