Benim adım Marry bir kız yaşayabilecek en iyi maceradan bin katını yaşayan bir kızım. Şuan ajan sayılan bir minik ajanım. 16 yaşındayım. En iyi ajan benim. Ben küçükken bana eğitim veriyorlardı. Ajan eğitimi. Ben oyun zannediyordum. Babam ve annemi hiç görmedim. Tanımıyorum. O günden bu güne ajan maratonum başlamıştı. Bir kere adamı dövüp denize attım. Delilik. Ben küçük bir evde doğdum. Şu an yanımdaki VEAL 'a bakıyorum. O bizim komutanımız.
VEAL : ajan M beni duyuyor musun ?
Ben : tabi ki ......
VEAL:Şu an tam ajan değildin. Geç bakalım şınav çek hadi sallanma.
Ben : bardon kaptanVEAL : daha ajan olman için çok yol var.
Ben :bunu biliyorum
VEAL : hadi çek bir çek bekle iki çek bekle anladın ama hızlı!!!!
Birden bir ses geldi. Dikkat dikkat ! Sayın küçük ajanlar dövüş bölümüne lütfen.
Bu dünya arası ajan okulunda bir dövüş
Bu harika olacak. Her kaptan bana en güçlüsün diyorlar. Dövüş yerine gittim. Karşımda baya güçlü bir rakip olan Erenna vardı. Beni geçmesine izin veremem.
Başlıyordu. 1...2....3 başla. Üstüme yürüdü. Azına bir yumruk atarak savunmaya çalıştım beni yere serdi. Kendimi tutamadım kuralların dışına çıkarak. Her yerini kanattım. Ve kırdım. Kıza üzüldüm. Müdür bana biraz kızdı. Odama fırladım. En merak ettiğim annem ile babam.