34. Tell me why?

937 70 5
                                    

,,Nemôžem za to že sa opieraš o dvere, zatiaľ čo som na záchode" zasmiala som sa.

,,Ty za nič nemôžeš však Rosie?" položil si ruky na moje boky.

,,Konečne ti to došlo." pritisla som sa na neho.

,,Nebuď drzá." rozstrapatil mi vlasy. ,,Lebo dostaneš." škeril sa.

,,Už sa bojím." ironicky som dodala.

,,Mala by si, ak neprestaneš." poučným hlasom sa mi akože 'vyhrážal.'

,,Idem si pre krém na ruky." oznámila som mu, aby som sa vyhla zbytočným otázkam typu: Kam ideš? Idem s tebou. Otočila som sa, a zacítila som jeho ruku na mojom zadku. Ťapol ma, a popritom sa uškrnul.

,,Chlapi." povzdychla som, a vybrala som sa do kúpeľne. Naniesla som si na pokožku krém a obzerala som sa v zrkadle. V odraze som zaregistrovala Nialla, ktorý sa opieral o stenu a sledoval každý môj pohyb.

,,Musíš ma tak sledovať?" otočila som sa naňho.

,,Hej." podišiel ku mne. ,,Vieš, to tak keď mám to najsexy a najkrajšie dievča na svete." jeho ruky ma nechytili za pás ako bolo zvykom, ale zase skončili na mojom zadku.

,,Dnes máš hriešne chúťky, hmm?" nadvihla som obočie.

,,Konečne si na to prišla." lúskol prstami.

,,Mala by som---" nestihla som dokončiť vetu, a Niall ma svojimi rukami vysadil na komodu, a dravo sa na mňa vrhol. Musím ho nejako skrotiť. Inak to neskončí dobre.
Jeho ruky putovali popod moje tričko, a dotkli sa mojej rozpálenej pokožky. Hladil ma po mojej hrudi, a ja som sa mu nalepila na pery. Chcela som to urobiť jemne, no on mi skúsol spodnú peru tak silno, že som mu to musela vrátiť, a výsledkom bolo jeho zavrčanie.

Ozvalo sa klopanie na dvere. Veď prečo nás nevyrušiť pri takejto chvíli? Rýchlo sme sa odtiahli a ja som z komody skočila na zem.

,,Tu je tá Pizza." mama mi podávala krabicu. ,,Nenechajte sa rušiť, ideme s otcom na romantickú večeru, a tvoja sestra je s babysitterkou. Aby vás nerušila." žmurkla, a ja som sa vďačne usmiala. Zatvorila za sebou dvere, a ja som nahlas vydýchla. Pozrela som sa na Nialla, a ten mal zúfalý výraz.

,,Povedz mi Rose... Prečo?" približoval sa ku mne, a ja som nevedela ako mám reagovať.

,,Uhm, čo prečo?" vydrala som zo seba neistú otázku. Niall si povzdychol, prešiel ku mne, a natlačil ma na stenu. Potom dal ruku za mňa, čím sa o ňu oprel.

,,Prečo nás sakra, musí vždy niekto vyrušiť." prepaľoval ma svojimi ultra modrými očami.

,,Ja..." snažila som sa nájsť niečo vhodné, no nič ma nenapadlo. ,,Neviem. Poďme si dať radšej Pizzu."

,,Dobre." súhlasil, a chytil moju ruku do tej jeho. ,,Počkaj, počkaj. Čo tak keby sme si to dali na streche jachty?"

,,Zbláznil si sa? Ako tam chceš vyliezť?"

,,O to sa už neboj." zobral krabice s Pizzou, a ťahal ma na schody. ,,Alebo vieš čo? Zostaneme tu, a pozrieme si Titanic."

,,Titanic nie." pokrútila som hlavou.

,,Prečo?"

,,Lebo..." nevedela som čo mu povedať. Nemôžem mu predsa povedať, že sa vždy rozplačem ako malé decko.

,,Prečo nie Titanic?" zopakoval otázku.

,,Preto." mykla som plecami, lebo fakt neviem čo na to povedať. Podišiel ku mne, a zadíval sa mi do očí. Dočerta, prečo to robí? Teraz mu budem musieť povedať pravdu.

,,Stále čakám, zlato." dával mi na vedomie, že mu mám odpovedať. Keď sa mu mojej odpovede nedostalo, podoprel mi bradu prstami, aby som sa naňho musela dívať aj ja, a tým pádom som bola nútená povedať pravdu.

,,Rosie.." začal. ,,Že ty sa vždy rozplačeš a preto nechceš pozerať Titanic." vypadlo z neho skôr, než som ja stihla zo seba niečo vytiahnuť.

,,No.. Vlastne áno." nervózne som sa hrala s prstami.

,,To nevadí." objal ma, a pritisol si.ma ma seba, čo som teda vôbec nečakala.

,,Ale ja budem plakať, aby ti to bolo jasné." zamumlala som. Objal ma ešte pevnejšie.

,,Niall, Titanic nie. Prosím." zadívala som sa mu do očí.

,,Tak dobre. Ale pod jednou podmienkou." založil si ruky na hruď.

,,Pod akou?"

,,Pôjdeme sa vykúpať o polnoci do mora."

,,Čo? Veď sme ma jachte, a rodičia sú tu, ešte ma zabijú." rozhodila s rukami.

,,Budeme potichu." zozadu ma oblapil.

,,Ja neviem. To nieje moc dobrý nápad." pohladila som ho po ruke.

,,Buď Titanic, alebo polnočné kúpanie." nasadil neoblomný výraz. Povzdychla som si, keďže nemám na výber.

,,Tak fajn. Ale skúsiš ma utopiť, a už v živote nevleziem s tebou do vody." svoj pohľad som zapichla do jeho očí.

,,Sľubujem na moju hriešnú dušu." chytil sa za srdce, a pozeral na strop, akože do neba.

,,Mala by si sa ísť nachystať." pozrel sa na hodinky. ,,Je pol jedenástej."

,,Ale polnoc je až o dvanástej." namietla som.

,,Ale naša plnoc, začína teraz." zašepkal, a s pobozkal ma na čelo.

,,Tak dobre." vzdala som sa, aj keď si vôbec neviem predstaviť, ako budem v tme plávať po studenom a hlbokom mori. Jediné čo mi zostávalo, bolo dúfať, že Niall ma ochráni, a naši nič nezistia.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Ja viem že asi som hrozná spisovateľka, ale nemala som čas.. Neviem či mi veríte, ale vravím čistú pravdu. 'Na svoju hriešnu dušu šľubujem.' Hádam sa to páčilo, a nabudúce bude polnočné kúpanie :DD a nezabite ma za to, že som zase prekazila 13+ :DD

All the love Xx N Xx ❤❤

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Where stories live. Discover now