AA Defne bak bir ev çok eskiye benziyor haydi girelim içine.İdil ben korkuyorum burrada kimseler yok nasıl yaşayacağız burada.Of ben burada yaşayacağız demedimki bir kaçgünlüğüne burada kalacağız okadar.ya ben çok korkuyorum.Hadi canım onu hata yapmadan önce düşünecektin hadi gel girelim içine.vav Defne bu evin içi harika.kocaman saray gibi bir yer kim bu evi bırakkıpta giderki?Yataağımız oda burası olsun.haydi uyuyalım Defne.Bencede uyuyalımİdil çünki çok yogunum ikimizinde güzel bir uykuya ihtiyacı var.İdil İdil ... hadi kalk yemek yiyelim.Ya çok uykum var lütfen birazdaha uyuyalım.Of hayır canım öle birşey olamaz hadi kalk bakalım.Of tamam İdil.Ay yatak ne rahattı demi dün gece çok yorgundum ama bu uykuyu alınca çok rahatladım.bende öyle Defne.Haydi kahvaltıyı hazırlayalım hazırlamasınada burada yemek varmıdır ki ?Bilmiyorum eğerki yoksada benim çantamda var.Defne koş çabuk bak burada dolap var umarım içinde yiyecek vardı.Hadi o zaman ne duruyoruz aç şu dolabı İdil.inanmıyorum Defne bende inanmıyorum.içinde bir sürür yiyecek var.Haydi yiyelim. Tamam.Defne sen kahvaltılıkları koy bende sofrayı kurayım.Tamamdır oldu bu iş Defne ay birde yanına çay olsaydı ne güzel olurdu değilmi Defne?Evet heryere baktım ama bulamadım çayı.Neyse buna Şükredelim buda yeter bize.İdil biz burada ne kadar kalacağız?Bilmiyorum Defne. Yardım gelene kadar veyada birkaçgün sonra.Eğerki birkaçgün sonra yola çıkarsak ne yapacağız? bence burada duralım sokağa çıkıp evimi bulacağız.evi bulamayız çünki yolu bilmiyoruz.Evet haklısın bilmiyorum ne kadar kalacağımızı ama çok iyi bir yerde olduğumuza eminim.Neyse bahçeye çıkalımmı?Ne yapacağızki bahçede İdil? Bilmemki.gezeriz bahçeyi.Belki işimize yarıyacak şeyler bulabiliriz.Hım haklısın bencede bahçeye bir göz atmalıyız.Eminimki işimize yarıyacak birşeyler buluruz.Umarım buluruz.Haydi gidelim.Tamam da çıkış nerede? Bu ev kocaman.Bilmiyorumki heryere bakalım sıra sıra. gel bu tarafa bakalım.Of burada değil.Şu tarafa bakalım. işte burası.Aa bak salıncak var.iyi sen sallan ben evin dışına bakacağım.hım Bir bakalım neler varmış.Aaaa! Defne gel Çabuk. ne oldu? bekle geliyorum neredesin?Sesime doğru gel.İşte buldum seni ne oldu birşey oldumu? Yok Bana birşe olmadı şuraya bak Büyülü Ev yazıyor.hım bunun bir anlamı olmalı.Ama ne ?ama hemen yanlış düşünme İdil.Alt üstü byülü ev yazıyor.Ee yani büyülü ev olabilir Defne apaçık oratada büyülü ev burası.İdil.efendim defne?Ben korkmaya başladım bende korkmaya başladım.Haydi içeri girelim.Tamam peki girelim içeri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Ev
Horrorİki küçük kız ormana pikniğe giderler.evinin yolunu bulamazlar bir süre yürürler en sonunda bir eve varırlar...