Vampir Mührü

374 8 5
                                    

Merhaba yeni bir kitap yazıyorum rica edersem okuduktan sonra yorum yaparmısınız düşüncelerinizi çok merak ediyorum. İYİ OKUMALAR...

Ben Alex kendimi öldürmek istiyorum. Siz hiç ailenizin gerçekte kendi aileniz olmadığını öğrendinizmi hemde seneler sonra. Herşey mühür yaşımın gelmesiyle başlamıştı. Mühür vampirler için çok önemlidir. Çünkü mühür vampirlerin guruplaşmasını sağlar her ailenin, kabilenin, gurubun vs şeyler mühür sayesinde oluşur ve bu gurupdaki vampirler diğer vampirin duygusunu, acısını, herşeyini hisseder ve bu yüzden mühürünü yaparken gurubunu iyi seçmen gerekir. Mühür büyü sayesinde yapılır guruptaki herkezin kanı toplanır ve son olarak mühürlenecek kişinin kanıda toplanan kana katılır. Böylece büyü sayesinde o kanlar bedene girer ve mühürleme işlemi biter. Bende mührüme kavuşacaktım. Ben mühürlenmeyi çok istiyordum. Artık o gün gelmişti mührümü yaptıracaktım ben ailemizin gurubuna katılacaktım. Bu gurup dünyanın en büyük mühür gurubudur. Çünkü kurtlar ve vampirlerin ortak oldukları tek mühür gurubudur. Zamanında büyük büyük babam kurtlarla vampirler arasındaki savaşta bir kurdu kurtarmış ve bu kurtla baya yakın bir arkadaş olmuşlar babamda kurdu kendi gurubuna eklemek istemiş ama kurt kabul etmemiş. Çünkü ailesi bir vampir gurubuna katılmayı doğru bulmazmış ama kurt guruplarını vampir gurubuyla birleştirebileceğini ve böyle daha adil olacağını söylemiş ve kara mühür gurubunu oluşturmuşlar. Gurup kurulduktan 1 sene sonra kurtlar ve vampirler arasında barış sağlanır. Bu barışın ardında kara mühür gurubunun emeği çoktur. Artık bende bu guruba katılacağım inanamıyorum. Büyücü bütün kanları topladıktan sonra benim kanımıda aldı ve büyü yoluyla kanı içimde akmasını sağladı. Büyü bittikten sonra kendimi hiç farklı hissetmiyordum. Mehersem mühürlendikten sonra 3 4 ay eğitilmeliymişim. Büyücü hiç normal değildi. Bana bu gurubun ailenin gurubu değilmi dedi. Bende evet ama sadece vampir bölümü demiştim taki adam bana mühür gurubunda bir tane bile senin genine uyan gen yok dediğinde şaşırmıştım. İnanamıyordum nasıl olurdu eve gidene kadar arbada kimse ağzını bile açmadı. Ben hala şoktaydım inanamıyorum düşünmekten delirmek üzereyim. Araba durduğunda eve geldiğimizi anlamıştım. Eve girince direk annemle babamın suratına bakmıştım. Bir cevap bekliyordum. Onlarsa beni oyalamaya çalışıyorlardı. Ben dayanamadım ve tom diye bağardım. Tom babamın adı. Bağırdıktan sonra herkez bana baktı ve bana herşeyi anlatıcaklarını söylediler. Alex senin annen ve baban insandı. Sen dünyaya normal bir insan olarak geldin. Ne annem ve babam insanmı. Nasıl olur yani annem ve babam insansa ben nasıl vampir oldum. Düşünmekten deliricektim. Taki toma içimdeki soruları sormaya başlayana kadar.
Onlar insansa ben nasıl vampirim? Hala inanamıyordum soruyu söylediğimde tom clara yani üvey annem bana endişeyle bakıyorlar. Çok kolay bi soru sordum burada cevap verin. Sesim biraz yüksek olmuştu. Hak etmişlerdi bence.

Oğlum. Seni 2 yaşındayken ailenden aldık. Abin seni ısırmıştı zehrini sana verince vampir oldun. Ailene herşeyi anlattık ve onlar senin bu durumdan kurtulman için herşeyi yaptılar ama olmadı dönüşü olmayan bi durumdaydın.

Ne benim vampir olduğumu biliyorlarmıydı yani. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Beni vampirim diyemi bıraktılar.

Aİlene seni almamız gerektipini söyledik. Eğer hiç bir vampirin yardımı olmadan büyürsen yırtıcı bir hayvana benziyebilirdin ve bu vampir neslinin ortaya çıkması anlamına gelirdi. Sana bu hafta söyliycektik mühürlenmeni bekledik. Böylece aileni bulmanda yardımcı olabilirdik.

Yeter artık yarın sabah onları bulmaya gidicem ya yalnız yada beraber fark etmez. Sizde bana nerde yaşadıklarını söyliyceksiniz. Yukarı çıktım ve hemen hazırlanmalıydım bir sırt çantasına ne koyabilirsem koydum ve en önemlisi kan torbalarını koydum. Hazırlanırken kapının gıcırdama sesini duydum. Tomla michel geldi michel kurttur. Michel yardım için yanında olacağını ve kardeşi luranında yanımızda olacağını söyledi. Tomda yanımda olacağını söyledi ve alisinde yanımda olacağını söyledi. Alis üvey ablamdır. Beni vampire dönüştüren kişide ortalıkta yoktu. Hiç umrumda bile değildi. Üvey ablam Çok güçlüdür mühür gurubunun en güçlü genç vampiridir bende 2.yim. Ablamla biz çok iyi anlaşırız. Her neyse boş verin. Benim korktuğum tek şey düşmanlarımın gerçek aileme zarar vermesiydi. Ama ne olursa olsun ailemi bulucaktım. Ne olursa olsun. "Artık yolculuk başlasın."

İnşallah beğenmişsinizdir. Beğenmeyenlerse okuduğunuz için teşekkür ederim. Bölüm kısa gelmiş olabilir bölümler arttıkça daha uzun yazıcağıma emin olabilirsiniz. Kötüde olsa kitapla ilgili yorum yazmayı unutmayın.


Vampir MührüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin