Daduss

247 25 10
                                    

Áno, už som aj ja začala s rozhovormi :D a mojim prvým terčom je Daduss

1. Ako si našla Wattpad?
Wattpad som našla za pomoci sestry jednej mojej dobrej kamarátky, ktorá už na ňom však bohužial nie je.  

2. Kedy si začala písať?
Príbehy s nejakým tým dejom píšem asi od konca štvrtej triedy základnej školy. Tak viac som s tým začala keď sa v piatej konala jedna súťaž. Napísala som hororovú poviedku, no nakoniec som ju tam z viacerých dôvodov ani neprihlásila.

3. Odkiaľ berieš inšpiráciu?
Po pravde z toho, čo sa mi preženie hlavou tesne pred spaním alebo počas nudných chvíľ keď mi neostáva nič iné ako myslieť mimo realitu. Väčšinou sa len stačí trochu zamyslieť a už je z toho príbeh :D

4. Vieme, že radšej máš fantasy ako reálne príbehy. Čím to je?
Môj všeobecný dôvod k písaniu je, aby som na chvíľu z tej reality ušla. A keď z nej už utekám tak sa v nej predsa nechcem ocitnúť ešte aj vo vlastných príbehoch. Preto píšem väčšinou fantasy alebo aj sci-fi. Navyše ma viac baví vymýšľať nové svety ako písať o tom už vzniknutom :)

5. Prečo si myslíš, že tvoj príbeh KRVAVÝ RUBÍN má tak málo čitateľov?
Možno to bude tým, že to je môj prvý príbeh, ktorý som sa rozhodla zverejniť. Možno to je tým, ako zdĺhavo píšem. Tak či onak dúfam, že sa to ešte rozbehne  

6. Nejaké slová na záver?
Podľa mňa je spisovateľstvo skvelý prostriedok, či už na odreagovanie sa alebo len na zabavenie. U mňa to platí pre oba a úprimne si život bez písania už ani neviem predstaviť. Tiež si myslím, že je pri tom potrebná určitá voľnosť, čiže sa nikto nesmie obmedzovať predstavami druhých. Každý by mal písať len to, čo skutočne chce lebo keď sa príbeh nepáči autorovi, len ťažko sa bude páčiť čitateľom.  

Ja ti už môžem len poďakovať za to, že si si našla čas a odpovedala na moje otázky :D
Tak čo hovoríte na tohto úžasného človiečika? :3 :D


Rozhovory s.../NEROBÍM/Where stories live. Discover now