Szerda

6.1K 265 0
                                    

Esős időre ébredtem. Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet és egy esernyő kiséretével hagytam el a házat.

Kilépve az ajtón, már láttam Josht a szemben lévő ház előtt(,mivel Dant és engem csak egy úttest választ el).

- Már megint elaludt. - jegyeztem meg Joshnak.
- Neked is szép reggelt cica és 5 perce üzent, hogy mindjárt kész.

Nem hallottam a mondtat második felét, mivel elakadtam a reggel szó utáni megszólításon. Cica?! Ez komoly?! Legszívesebben bemosnék egyet neki, de Dan kedvéért türtőztetem magam.

- De azóta biztos visszaaludt cica. - mondtam erősen kihangsúlyozva az utolsó szót.
Erre a mondatomra csak egy nevetést kaptam válaszul.

Sajnos tévedtem, mivel Dan ebben a pillanatban lépett ki a házból.

Az iskolába vezető út nem volt vészes, egész jól elszórakoztunk 3-man.

8:00-kor már a tanteremben ültem a matek füzetemet bámulva. Kira és Jenna léppet be az ajtón és elfoglalták helyüket mellettem. Az utóbbi lánnyal szintén jóban vagyok, mindig segítőkész és meghallgat, ha Dan éppen nem ér rá.

Az órák után megígértem a fiúknak, hogy megnézem a foci edzésüket a pályán. Dan igazat mondott, Josh valóban elég ügyesen bánik a labdával.

Az edzés után megvártam a srácokat, amíg lezuhanyoztak.
- Gyere már! - nyafogtam Dannek.
- Bocsi Alison, de Josh-ékkal elmegyünk pizzázni. Majd holnap. Ügye nem bánod? - érkezett a kérdés.
- Nem, dehogy.
Végülis kibírok a barátom nélkül egy hazamenetelt.

Szeretném, ha szeretnél.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang