25 martie 9:30
De abia am putut sa inchid un ochi azi noapte.Cind m-am culcat,m-am asigurat ca Fransoa e linga mine,am luat-o si am strins-o in brate fiindca imi amiteam segventele din film cind killerul aluat o fata de la scoala si a dat-o laciini iar apoi a pus-o pe rug si i-a dat foc.Imi aduc aminte gemetele fetei.Fata killerului arata foarte strasnica.Chiar nu inteleg ce legatura are numele filmului"Puzzle"cu un killer.Saracuta Fransoa aproape am gituit-o de frica.Sa va dau un sfat pentru viata nu va uitati NICIODATA la Puzzle.Va vine sa credeti ca a primit 5 trofee de Oscar?Mie nu-mi vine sa cred.
12:10
Stau in camera mea si ma uit in pod de plictiseala.La TV nimic interesant,afara ploua,am teme.Nici macar supa mea preferata nu am mincat-o.Nu stiu ce sa fac.Poate un somn ma va reface,sper.Am un gol in stomac si am cazut in depresie.Am un sentiment usor de voma.
14:07
Am incercat sa adorm dar nu puteam.Simteam furnicaturi.Am incercat sa rezolv problemele de la mate dar era imposibil.Simteam ca voi lesina.Nu stiu ce s-a intimplat azi cu mine.Parintii mei s-au cam ingrijorat de starea mea si au dorit sa cheme un doctor.Desigur ca ma simteam rau dar nici in ruptul capului nu avea sa permit ca sa vina un doctor.Chiar daca doar ma va controla,nu-mi pasa.Am avut o intimplare cam nefericita cu un doctor de cind eram mica.Va voi povesti asta mai tirziu ce s-a intimplat.Dar pina atunci sa-mi aduc aminte ce am mincat.Poate a fost din cauaza micului dejun.Nu cred.Ma simt groaznic :(
26 martie
Aceiasi situatie si azi.Chiar si Emily a incercat sa ma inveseleasca dar nu prea a reusit.Chiar nu stiu ce s-a intimplat cu mine!Stai asa... ma suna Brook!
-Salut!
-Salut!
-Ce faci?
-Vorbesc cu tine.
-Si inainte de asta?
-Muream de plictiseala la ore.Dar tu?
-M-am inscris la universitate.Am presentimentul...
-Ce?
-Esti suparate,asai?
-Da,cred ca e din cauza la un film idiot care mi-a facut greata cam 2 zile.
-Uau!Ce mai film.Vrei sa te inveselesc?
-Incearcati norocul.
-Cind vei ajunge acasa sa te uiti pe Facebook.
-Ma sperii,stii?
-Ei.nu-i nimic de speriat.Scuze dar trebuie sa inchid,am treaba.
-Ok,pa.
Ce pot sa spun?Serios,chiar m-am speriat cum a spus.Acum am ora de chimie si ar trebui sa inchid.
16:25
Am terminat lectiile si o astept pe Emily sa-si i-a geanta si sa plecam la ATELIER.
19:55
Uuuuhuuu!
A fost cea mai superba zi din via....din Anglia.Am fost la atelier si doamna McCosmo m-a laudat pentru schita mea pentru rochie.Miine voi continua.Nu-mi vine sa cred ca fotografia mea de pe Facebook are 500 like-uri si 1000 comentarii.Sunt asa de fericita!:D
Mai tineti minte ca Brook mi-a transmims ceva pe Facebook?Pai acel ceva era un video foarte haios cum 2 pisici de bateau intr-un mod foarte haios.
27 martie 6:30
Zi cu soare de dimineata.Afara sunt 16°C.Desigur ca nu-mi voi lua pantalonii aia negri si bluza aia maro.Ma voi imbraca intr-o rochie cu mineci lungi si cu decolteu,un pic groasa,lunga pina la genunghi si cu fundita la spate.Rochia este gri.Colanti de matase,pantofi gri -maro cu platforma si un lantisor auriu.O geanta la fel gri "Carpisa"Un machiaj destul de simplu si palid.Un coc mic cu citeva suvite care ieseau din coc si un pic de parfum"Kappa".Gata,m-am pregatit de scoala.Parca ma duc la intilnire.Dar oricum am 500 like-uri si 1000 de comentarii,merita,nu?
14:30
Am terminat lectile,acum ma duc la casa de moda sa imi continui capodopera.
18:10
Acum am inhis usa atelierului.Am facut jumatate din rochie.
20:20
La scoala toti au fost frapati de lookul meu.Majoritate baietilor din clasa m-au invitat la intilniri si mi-au dat flori si ciocolate.Le-am spus ca deja un domn m-a descoperit primul.Colegii mei erau cam 99,99% indragostiti de mine.Popularele au fost cam invidioase pentru ca acum Maiestatea Mea e in centrul atentiei.Apropo stiu in ce grup m-as potrivi:populara,star pe Facebook si tocilara.Acum trebuie sa vad cum ma voi imprieteni cu popularele.Din cite stiu fiecare populara are cite o asistenta.Nu as vrea sa o fac pe Emily asistenta mea.Pot sa-mi iau o sticla de apa si singura.
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...