6 BÖLÜM

67 12 15
                                    

   Merhaba knkler üzgünüm bölümü geç yayınladm sorry... İyi okumalar ^3^

    Güneş'in agzından

  Evet nerde kalmıştık hhaa tam kapıdan cıkacakken ayağim takıldı ve cocuğun üzerine düştüm ve ve "söylesene kızım"   biz öpüştük.
   Ben:Ahh.. özür dilerim çok özür dilerim
   Ben ondan özür dilerken o ise bana hala şaşkın bakıyordu. Ben ben ne yaptım rezil oldum hemen burdan gitmeliyim..."hey kızım biraz yavaş ol biliyorum cocuk yakışıklı ama bu kadar panikleme. Sen beni dilyormusunki? Ahh boşver" Neden kalbim bu kadar çarpıyor neden?
  
  Ozan'nın agzından

Hey abi biz biz az önce ne yaptık. Ben bir kızı öptüm resmen yoo hayır ben yapmadım o öptü hem kalbim meden böyle hızlı çarpıyo"oğlum kız gibi konştun resmen "  yaaa ben neyin kavgasını ediyom yaa bunu düşünmemliyim unut gitsin hiç mi kız öpmedin "öptünmü ki salak"  yarama neden tuz basıyon -.- acaba o iyimi hem yaralanmıştı zaten ...ahh en itisi sınıfa gitmek belkide orda olur. Kafamı çeviricekken iki şaşkın yüz gördüm hey bunları o olayı görmedi dimi?
  Ben: Ne zamandan beri orda dikiliyorsunz hem bişey görmediniz diylmi?
  Murat: (-_-) suratımızdan belli olmuyormu
  Mert:Lan oğlum yeni tanışmanıza rağmen simdiden işi pişiriyon sen bendende çapkın çıktın xD
  Cidden bu salak yaa ne pişirmesi lannn
  Ben:Yanlı.....
  Murat:Bize söylemek istediyin bişey varmı yani şey siz o şeyi yaptınz....nasıl bir histi ^-^
  Bu..bunlar neden kendinden bir şeyler uyduruyor yaa! Kızmaya  başlıyorm.
  Ben:Yaaa! Beni bi dinleyin kazaydı o tammı kızın ayağı takıldı ve..ve o olay geeçekleşti bu  kadar. Hem Murat sana  ne oluyo bidakka yoksa sendmi Mert gi....
  Mert: Yaa abi ayip oluyo
  Bu ne konuşma tarzı cucukmusun sen."nedem bunu içinde söylüyosun direk sözü yüzüne yapıştırı ver" sen sus!
  Murat:Orda dur bakalım bu her erkeğin ihtiyaç duyduğu bişey yani  ben Mert gibi diyilim hıhı
  Ben:Bunu sen mi keşfettin senden beklenecek bişey İNEK...
  Mert:Buhahaha..
  Murat:Hey sen kaşınıyosun qaliba..
  Ben:Ayy sağol abi ama teklifini redd etmek zorundayım evde zaten sırt kaşıyıcı var xD
  Murat:Seni...
  Az önceki olayı unutup burda eylenirken birden Elayla Yagmur geldi vee
  Ela:Cocuklar Güneş nerde?
  Nee bidakka o sınıfa gitmedimi..
  Yagmur:Sınıfada gelmedi. Ozan Güneş senle birlikte diyilmiydi?
  Nereye gitmişdirki bu kız hem ayağıda sakat...
  Ben: Onu aramaya gidicem
  Mert:Bizde gelelim
  Ben :Hayır ben giderim sizde sınıfınıza gidin hoca kızmasın

  30 dak sonra
Ahh bu kız nerde yaa okulda amma büyük hiç biyerde yok tek yer kaldı aa çatı katı. Çatı katına vardığmda
  Ben:Sonunda seni buldum
  Güneş:Ozan n..ne bu hal?
  Ben: Haaa belli diyilmi seni arıyordum neden öyle birden kaçtın ki  bu arada ismimi biliyormuşsun.
   Güneş :.....
  Düşününce ilk defa bir kız için bu kadar endişeleniyorum ama neden? "Belki ondan hoşlanıyorsundur"  hayr olamaz " nesi olamazmış hem zaten öpüştüyende kalbin çarpıyodu"  yanılıyorsun "ne yanılması bee aptal ben senim zaten"  bu hislerimi  anlamak için bir seçenek var oda..
  Güneş:Hmm şey Ozan iyimisin "gözü açık uyudumu bu"
   Ben:Güneş senden birşey isticem biliyorum biraz ileri gidiyorum ama ama seni öpebilirmiyim?
   Güneş:Haaa?
  Ohh shit.. qalıba gerçekten çok ileri gittim benim sapık olduğumu düşünür "eee yani kime söylesen öyle düşünür zaten"  yine yarama tuz serpiyon...

  Aa bu bölümün de sonuna geldik umarım seversiniz knkler ;)

 

Onunla Tanışdım....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin