Kim

278 30 9
                                    


Pohled Kim:

Po  tom co se narodila Abbie uplinulo 7 měsíců. Stefan by jsem nejradši pořád dolejzal,ale od té doby co ho složil Rocky si mo netroufne.Je to jedine dobře. Ross se o  nás  dobře stará. Rozteme jako z vody  no není se čemu divit už jsem v osmém měsíci. Nechtěla jsem si nechat říct co to bude takže je to překvapení. Jména  jsou : Chloe a nebo Ellie a klučičí  Aron.

"Jano můžu si pochovat Abbie?"

"Kim jasně že můžeš."

Vzala jsem Abbie z postýlky a šla za ostatními do obýváku.

"Kim dávej na sebe pozor."
"Ano Rossy neměj strach ano lásko."

Ross kývl a  usmál se. Pak se zase začal povídat s ostatními. Řeší turné kapely. Pojedou pomalu po celé Evropě. Bude se nám stýskat.

Najednou se mi udělalo blbě...

"Kim, Kim,Kim,Kim,......."


Pomalu jsem se probouzela..

"CCO se stalo ? Kde to jsem? Kde jsou všichni?"

"Jen ležte.Jste v nemocnici děláme vám testy. Omdlela jste najednou z ničeho nic. Nemáte nějaké problémy? Jíte normálně ? Nejste moc ve stresu ? Nějaký rodinné nemoci ?"

"Ne žádné problémy, ve stresu taky nejsem a jím normálně. Rodinné nemoci hmm .. no moje babíčka měla rakovinu,ale u mě jí nenašli teda zatím. Nechcete říct že mám rakovinu že ne ?!"

"Uklidněte se paní Lynch. Zatím nevíme co vám je.Až budem mít výsledky budem o něco moudřejší."

Najednou jsem zase omdlela.


Takže je tu další část.Je kratší ,ale stejně doufám že si ji užijete <3 Budu rádá za komenty a votes. Mám vás ráda :*

Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat