Capitolul 32

3.7K 106 2
                                    

Vocea ii ia un aer serios ce nu ii statea in fire sa il foloseasca.
- Il mai sti pe Spens ?
- Da ...
- A reaparut. Si ghici ce ?
- Ce ?
- A lasat-o gravida de Kas si pe Adina !
- Nu cred !
- O ba da ! Arata amandoua ca niste vaci si nu isi mai vorbesc.
Oricat de tare ma bucur sa aud cat de jos a ajuns vechea mea "prietena" si sclava ei... Imi revin in minte amintirile cu Spens.
- Si ... Ce patise Spens ?
- Se pare ca a fost implicat in ceva... si a intrat la scoala de corectie un an. Daca nu avea inca 17 era mai rau.
- Aha...
- Hei a venit Tomas! Te pup!
- Distractie placuta.
Scoala de corectie deci ... Cum a putut sa imi placa de el? Cand ma intorc ma lovesc de acei doi ochi albastrii si parul ciufulit care imi atata simturile de fiecare data.
- Si... Cine e Spens?
Face cu ochiul si ranjeste cu subanteles.
- Eh nimeni important.
Il sarut si el ma trage mai aproape. Strange parul in maini si ma musca usor de buza. Cadem amandoi in pat. Imima mea bate dinnou ca o nebuna ochii imi ies din orbite si dinnou am acea senzatie de transformare care nu imi displace. Mainile lui se pozitioneaza pe fesele mele iar ale mele se plimba pe abdomenul sau. Ii simt barbatia intre picioare. Tresar usor si incerc sa stau cat mai departe si sa contiunui momentul tandru. Insa el bineinteles ca are cu totul alte planuri. Se rasuceste iar eu ajung sub el. Isi apasa barbatia foarte tare de zona mea. Iar eu las un geamat sa iasa. Pielea lui se infioara auzind geamatul si isi incordeaza usor spatele. Imi saruta gatul si mainile ii aluneca hotarat pe sani. Incepe sa se joace cu unul din sfarcuri fapt ce ma face sa inebunesc si de frica si de placere, si musca usor din el. Apoi se intoarce dinnou la buzele mere ce tremurau usor. Si coboara iar spre abdomen plasand saruturi pe fiecare centimetru parcurs. Cu mana trage usor lenjeria in jos. Fapt ce nu il sesizez. Curand fara sa imi dau seama cat de repede am ajuns aici incepe sa traca de buric cu saruturile. Si continua din ce in ce mai jos. Mana lui ferma imi apuca fundul si ma face sa uit de ruta amenintatoare pe care buzele lui o urmau. Usor usor chilotul meu aluneca lasand la vedere aptoape tot. Imi revin din transa si tresar.
- Ssss... Te rog nu iti fac nimic vei vedea.
Eram tare excitata si nu stiam ce sa cred si fara sa imi dau seama am dat afirmativ din cap iar el a continuat. Chilotii sunt cu totul scosi din ecuatie. El revine peste mine si ma umple cu sarutari apoi se intoarce la loc jos. Continua sa coboare sarutund si imi atinge punctul sensibil. Ma face sa inebunesc. Ma sperii si cateva lacrimi fugare scapa din ochii mei. El coboara iar limba lui incepe sa valseze cu celelalte buza groaznic de umede. Un geamat mai puternic decat toate imi scapa in acel moment din plamani.
- Esti bine e ok ? Iti place ? Continui ?
- Cred ca imi ajunge ...
- Multumesc.
- Pentru ?
- Pentru ca esti a mea.
Ma ia in brate si adormim asa.
A fost o senzatie tare ciudata dar placuta.
Se auzeau tipete in casa si farfurii sparte. Alias se certa cu Camelia. Ne-am trezit si eram curiosi sa aflam ce se intampla. Naga latra la usa speriata.
Am intredeschis usa ca sa auzim ce se intampla.
- Sa stii ca am auzit tot !
- Femeie nebuna! Ce ? Ce ai auzit!?
- Eu zic sa nu mai faci pe nevinovatul si lasa-i fata in pace ! E fiul tau! Am inteles ca ...
- Ce ce ???? Ha ce ? Ce ai inteles!
- Stim amandoi prea bine ce se intampla aici! Insa se pare ca de cand au venit ei ai luat-o razna!
- Am luat-o razna !? Ha ?
- Da ! Da ai luat-o!
- Imi place! Si sti ca imi doresc sa fac o colectie de cuceriri!
- Bine ! Bine sti ceva ? Ori lasi copii in pace ori divortam!
Fata lui Alias devine ca cea a unui copil caruia i se ia bomboana.
- Nu... Nu iubito .... Te iubesc stia asta!
- Si eu te iubesc! Dar imi e de ajuns ca fetele noastre sunt ca noi... Ar trebui sa fi mandru de fiul tau si sa fi fericit pentru el.
Apoi s-a auzit usa trantindu-se, iar Alias s-a trantit pe canapea. Am inchis usa.
-Wow... Se certa din cauza noastra...
- Mai bine ... Luam o casuta pentru noi si ii lasam in pace ! Nu vreau sa se certe din cauza noastra.
- Chiar facem asta iubitule ?
- Da! Da o facem!
Ne-am imbratisat si am plecat la plimbare cu Naga. Am mers prin cartierul acela frumos cu casute dragute. Pe una scria de vanzare, am intrat de curiozitate iar cu economiile facute puteam sa o cumparam.
Ne-am intors seara pentru cina iar admosfera era foarte tensionata. Camelia avea cearcane Dana parea deprimata. Barbatii de la masa erau nervosi. Mancarea nici ea nu mai era lafel de grozava. Alias s-a ridicat in mijlocul mesei si s-a dus afara. Nici o fata nu s-a ridicat sa il urmeze.
Am contiunat masa care a fost perturbata bineintels... Gemenele s-au intors...



Sexul in ochii unei virgineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum