Η μυρωδιά από το τηγανισμένο μπέικον την οδήγησε στην κουζίνα. Το στομάχι της γουργούριζε έντονα. Κάθισε στο τραπέζι ανυπόμονη.Η Νατάσα της προσέφερε ένα γεμάτο πιάτο με μπέικον και αυγά τηγανητά. Η πείνα της ήταν μεγάλη που έφαγε και δεύτερο πιάτο. Την ώρα που έτρωγαν, άκουσαν την φωνή του Γρηγόρη που μόλις είχε έρθει στο σπίτι. Μπήκε στην κουζίνα και κάθισε δίπλα της. Η άλλη κοπέλα του έδωσε πιάτο αλλά αρνήθηκε να φάει.
Κάτια, ο πατέρας σου σε ζητάει. Βρίσκεται στις φυλακές Διαβατών.
Τον είδες; Πώς είναι;
Λίγο καταβεβλημένος αλλά καλά. Μπορώ να σε πάω αν θέλεις αύριο που έχει επισκεπτήριο.
Όχι ευχαριστώ. , του είπε αδιάφορα.
Την κοίταξε με απορία. Κοίταξε και την άλλη κοπέλα με τρόπο για να τους αφήσει μόνους. Εκείνη, κάπως ενοχλημένη, ψέλλισε μια δικαιολογία κι έφυγε από το σπίτι.
Διακριτικότατος.. , τον ειρωνεύτηκε.
Δεν μου λες, τι έχεις πάθει εσύ;
Τι εννοείς;
Εννοώ πως την τελευταία φορά που μιλήσαμε για τον πατέρα σου, είχες πετάξει απ' την χαρά σου να τον δεις και τώρα δεν σου καίγεται καρφί..Τι έγινε;
Γιατί ήρθες Γρηγόρη; Υποτίθεται πως θα έφευγες οριστικά.., του αντιγύρισε θυμωμένη.
Ήρθα μόνο για μια μέρα. Θα μείνω εδώ απόψε. Αν δεν σε πειράζει..
Τι να με πειράζει; Δικό σου σπίτι είναι.
Εκείνη σηκώθηκε από το τραπέζι και άφησε το πιάτο στον νεροχύτη. Δίχως να τον κοιτάξει κατευθύνθηκε στο σαλόνι. Άνοιξε την τηλεόραση και άλλαζε τα κανάλια. Την ακολούθησε αμίλητος. Κάθισε κοντά της.Την παρατηρούσε. Φαινόταν πως κάτι είχε αλλάξει ..η έκφρασή της, το βλέμμα της,η φωνή της.. Αναρωτιόταν μα σύντομα είδε την απάντηση.
Το βλέμμα του έπεσε σ' ένα σπιράλ τετράδιο με σκούρο σκληρό εξώφυλλο αφημένο στο πάτωμα. Το πήρε στα χέρια του να το περιεργαστεί. Ένα κομμάτι χαρτί ξεχώριζε,κάποιο σκίτσο που δεν πρόλαβε να δει καθώς η κοπέλα το άρπαξε μέσα από τα χέρια του.
Τι είναι αυτό; , τη ρώτησε.
Είναι κάτι που δεν σε αφορά, δεν είναι δικό σου για να το ψάξεις!!
Ούτε δικό σου είναι.. , της απάντησε ήρεμα.
Ναι κι εσύ πού το ξέρεις; , τον ειρωνεύτηκε για άλλη μια φορά.
DU LIEST GERADE
Ένα ζευγάρι κόκκινες γόβες {TYS17 Winner} {GRWattys '15 Winner}
ActionΈνα διπλό έγκλημα κι ένα ζευγάρι κόκκινες γόβες... Δύο κορίτσια από διαφορετικούς κόσμους συναντιούνται και προσπαθούν να λύσουν ένα μυστήριο σώζοντας μαζί και τις ζωές τους... Καλώς ήρθατε στην πρώτη μου συγγραφική προσπάθεια!!