1. Kapitola

709 34 2
                                    

Prázdniny utekli a mě čekala zase škola. Při té myšlence jsem se zamračila .

Nechtělo se mi ale co jsem měla dělat? Právě že nic ale tak už to bývá.

Možná se ptáte na Harryho? Tak ten před měsícem odjel na turné a ještě mi nenapsal.

Byla jsem zklamaná ale vím že má hodně práce. Podporuji ho v jeho kariéře ale myslím že za jednu sms bych mu snad mohla stát.

Teď sedím v autobuse a jedu do školy. Mám nervy a hlavně strach. Vždycky jsem byla ta školní nicka a občas se našel někdo mi musel prostě ublížit.

Místo toho abych zavolala Gemme jsem vytočila Harryho číslo. Mohu říct nedoufala jsem že by to vůbec vzal.

" Rose?" šeptá a já slyším jeho nervozitu v hlase.

" Neozval jses" řekla jsem jelikož můj knedlík v krku byl velký.

" Rose omlouvám se. Bylo hodně práce. Vynahradim ti to" vysvětluje a já po pravdě tomu moc nevěřím.

" Chybíš mi Harry" vzlykam do telefonu.

" Pss Rose neplakej. Chceš abych přijel? " zeptá se a mě vykouzlí úsměv na tváři.

" Chtěla bych" usmála jsem se sama pro sebe.

" Přijedu brzy" odpoví

" Miluji Tě Harry" zašeptám ale zjistím že on vypnul nás hovor. Fakt bezva!

Teď stojím před svoji třídou a snažím se dostat ke svojí lavici a nevšímat těch pohledů okolo mě.
☆ Tady je krátká kapitola jen tak na úvod. Zítra napíší mnohem delší a víc zábavnější :)

Holiday 2 / Harry Styles/Kde žijí příběhy. Začni objevovat