Stála som zoči voči smrti.Keď sa rozhodnem pre rodinu,budem musieť zabiť Edwarda.Keď sa rozhodnem pre Edwarda,bude musieť rodina zabiť mňa.Bez Edwarda to nebudem ja.Predstúpila som pred všetkých a začala hovoriť.
"Počúvajte ma.Títo ľudia vám klamú.Upíri nie sú hrozba.Snažia sa len brániť.On mi zachránil život."ukázala som na Edwarda a začala vrava
"Nemožné''kričali všetci
''Oni sú vegetariáni.Pijú iba zvieraciu krv.Nikdy by nám neublížili.A ja viem,že vás vychovali tak aby ste ich neznášali a zabíjali.Teraz buďte rozumní,som si istá,že ma zabijete ak si vyberiem ich.Ale keď mám zomrieť za takú dobrú vec ako je toto.Vyberám si ich."povedala som a ukázala na Cullenovcov.
Niektorí boli nahnevaný,iní zas boli sklamaní a v niektorých očiach bolo vidieť ľútosť.Rodičia boli prekvapený,sklamaní a nahnevaný.Gálius vybral dýku s ornamentmi a premeral si ma pohľadom.Potom si premeral pohľadom všetkých Cullenovcov a uškrnul sa.Nechápala som čo robí,asi nikto.Namieril dýku na mňa,ale nehodil.Rýchlosťou namieril na Edwarda a hodil dýku.Nerozmýšľala som a skočila pred Edwarda.Dýka sa mi až po rukoväť zapichla do brucha.Vykríkla som a dopadla na zem.Pri mne sa už krčil Edward.Teplý latný vánok mi oveval tvár aj ranu.Krv mi nevadila,toľkokrát som bola na pokraji smrti a toľkokrát som prežila.Pozrela som sa na Edwarda pohľadom ''prepáč''.Pohľadom som vyhľadala Gáliusa.Keď zomriem zabije ich.Mala som ešte dosť síl na jeden monológ.Edward to pochopil a pokrútil hlavou na znak nesúhlasu.Ja som príkýla,že to aspoň skúsim.
''Počúvajte ma.Tento upír mi zachránil život.Moje posledné želanie je aby ste ich nezabíjali.Upírov treba zabíjať.Ale iba tých,ktorý ľudí zabíjajú.Ostatných nechajte tak"
''Má pravdu''začalo pár lovcov kričať
Gálius sa hneval na to,že takto ovládam rozhodnutia lovcov.
''Vyber si.Buď zostaneš s nimi a umrieš,alebo s nami a my ťa zachránime.Potom by si ale musela zabiť Cullenovcov''povedal Gálius a pozrel na dýku na mojom opasku.
Zobrala som dýku a hodila ju k jeho nohám.
Posledný krát som sa nadýchla a vyslovila''Nezabíjajte ich''
Pohltila ma tma a jedíne čo som videla bola tma a Edwardova zronená tvár.
*************
Dúfam,že vás to upútalo.Poteším sa za každý vote a pozitívny komentár.Budem písať ďalej a pokúsim sa častejšie.
Vaša anabetz389
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lovkyňa upírov
FanficPozmenila som trochu film Twilight sága.Bella sa tam má zalúbiť do upíra menom Edward.V tejto mojej knihe nebudú žiadny nepriatelia vlkolaci a upíri.Budú priatelia.Toto bude trošičku iné.Veď uvidíte. ****************** Bella Swanová žije vo Forkse a...