Zoznámenie s postavami z prológu

362 22 0
                                    

Bella Swanová:

Bella je 17 ročné dievča.Má dlhé hnedé vlasy a štíhlu postavu.Chodí na strednú školu vo Forkse.Rodičia ju nútia do toho aby bola lovkyňa upírov.Najradšej má športy a zbrane.

Marie a Charlie Swanovci:

Obidvaja majú 40 rokov.Marie ma hnedo bledé vlasy po plecia a štíhlu postavu.Charlie má krátke čierne vlasy a vyšportovanú postavu.Obidvaja pracujú v budove HUCS.HUCS je budova,v ktorej sa pomocou satelitu hľadajú upíri.Obidvaja majú najradšej lovenie upírov.

Gálius:

Gálius je 85 muž.Má krátke hnedé vlasy a vyšportovanú postavu.Je najstarší žijúci lovec upírov.Má strašne bielu a studenú pokožku.Belle sa niekedy zdá ako upír.Gálius je aj ich čarodejník.Keďže je najstarší,môže čarovať.

Edward Cullen:

Edward je 109 ročný chalan a upír.Má hnedé krátke vlasy a vyšportovanú postavu.Chodí na strednú školu vo Forkse.Zamiluje sa do Belly a Bella do neho.Má najradšej lovenie s bratmi.

Jasper Cullen:

Jasper je novorodený upír,ktorý má len 64 rokov.Má blonďavé vlasy po plecia a štíhlu postavu.Chodí na strednú školu vo Forkse.Má najradšej robiť čokoľvek so svojou láskou Alice.

Alice Cullenová:

Alice je 102 ročná upírka.Má hnedé vlasy po plecia a štíhlu postavu.Chodí na strednú školu vo Forkse.Má najradšej lovenie so svojou láskou Jasperom.

Emmett Cullen:

Emmett je 106 ročný upír.Má hnedé krátke vlasy a vyšportovanú postavu.Chodí na strednú školu vo Forkse.Má najradšej lovenie naštvaného Grizzlyho.

Rosalie Cullenová:

Je 107 ročná namyslená upírka.Má dlhé blonďavé vlasy a peknú štíhlu postavu.Chodí na strednú školu vo Forkse.Má najradšej nakupovanie a lovenie so svojim priateľom Emmettom.

Carlisle Cullen:

Carlisle(čítaj:Karlajl) je 365 ročný upír.Má krátke blonďavé vlasy a vyšportovanú postavu.Pracuje v nemocnici vo Forkse.Má najradšej pomáhanie iným a čítanie kníh.

Esme Cullenová:

Esme je 112 ročná upírka.Má dlhé hnedé vlasy a štíhlu postavu.Celé dni je doma a stará sa o domácnosť.Najradšej má trávenie času so svojou rodinou.

*******************

Toto bola také menšie zoznámenie s najdôležitejšími postavami.Samozrejme sa poteším za každý vote a komentár.

Lovkyňa upírov Donde viven las historias. Descúbrelo ahora