Pohled Rosse:
Všichni že musíme být dom ,že se Kim nic nestane.. že to bude v pohodě. Sakra moje nervy pracují já jí potřebuju vidět, obejmout, políbit a být tam s ní a ne tady.
"Jedu za ní nevydržím to."
Vykřkl jsem a sebral jsem se směrem ke dveřím.Ostatní se taky zvedli a jeli jsme do nemocnice.
"Dobrý den hledáme paní Lynch."
"Dobrý den hm druhý patro pokoj 501."
Běžel jsem nahoru do druhého patra.Vběhl jsem do toho pokoje a vedle ní lékaři.
"Odvdte ho hned !"
Křikl lékař. Já jsem se opřel o zed a sjel po ni dolů a začal brečet. Nechci o ní přijít nemůžu tak moc ji miluju.Najednou z pokoje vyšeli lékaři.
"Nevíme co jí je. Možna je to dědičné,ale až přidou výsledky budem vědět více.Můžete za ní."
Okamžitě jsem se tam rozběhl a sedl si k ní.
Pohled Jany :
Ross běžel za Kim a my ještě zůstali s doktorem.
"Je to hodně zlé? A co dítě?"
"Pokud bude pořád omdlévat,budem muste dítě vyndat císařským řezem . Je mi to líto,ale myslíme si že má něco se srdcem ."
Rozbrečela jsem se a Riker mě objal. Ona je pro mě jako sestra musí být silna a vydržet to.
"Rossovi zatím nic neřeknem dokud to nebude jisté!"
Řekla jsem skrz pláč. Nemohla jsem to vydýchta. Pomalu jsem se uklidnila. Už jen díky Abbie.
Pohled Kim :
Podívala jsem se na Rosse,který brečel. Sedl si ke mě a okamžitě mě objal. Tohle jsem potřebovala. Zase cítit jeho teplo a vůni.
"Jak ti je zlato ?"
"Ted už dobře."
"Prosím bojuj a nenechávej mě vlaaszně nás tu samotný nez tebe PROSÍM."
Řekl skrz pláč a já se rozbrečela taky, nevím co mi je a nevím jestli to přežiju,ale budu dále bojovat.
"Slibuju že budu bojovat.. Lásko."Najednou jsem ucítila pohyb v břiše.
"Rossy dej sem ruku.Ozýva se že budem bojovat."
Najednou tam přišli všichni. Byla jsem rádá že je tu mám.
"Je mi to líto,ale návštěvní hodiny skončili."
Řekla sestřička. Všichni jsme se rozloučili.
KOLEM JEDNÉ RÁNO :
Pohled Kim:
Udělalo se mi strasně špatně.Zavoala jsem si setřičku a ta hned doktora.
"No paná Lynch vůbec nevíme od čehoto můžete mít kromě toho že máte problém se srdcem.Zatím to není potvrzený, může to být i něco jiného."
"Sestři převezem ji na ARO, aby byla pořád pod kontrolou."
Tak a pro dnešek tu máme další část. Doufám že se vam líbí . Mám vás ráda a budu rádá za komenty a votes <3