teacher 1

4.7K 202 4
                                    

Olivie vyprávý:

"Kde mám ty kecky?" uřícená jsem se přihnala do kuchyně, kde už máma připravovala snídani. Když bych věděla, že budu muset takle běžet, tak bych vstala dřív.

"Vysej ještě na balkóně. Máš co dělat jinak nestihneš školní autobus!" poznamenala a na stůl položila pár opečených toustů a džem.

Vběhla jsem na balkón a popadla jsem ty boty. Zaparkovala jsem u stolu a snědla jeden namazaný toust, vypila jsem si svůj pomerančový džus a běžela na autobus.

"Dneska je těláááák." řekla plná rozkoše Paige místo pozdravu. Já jsem se zatím nezmohla ani na slovo. Po tom běhu jsem byla ještě malinko kaput. Hlasitě jsem dýchala a sotva jsem popadala dech. Nesnášim běhání. Do minuty přijel autobus a my tam všichni nalezli.

"No táák Olíí!" Paige do mě ještě šťouchla. Jakoby nestačilo, že mluví jako blbeček.

"No?" odvětila jsem bez zájmu a dále jsem se dívala z okýnka autobusu. Přemýšlela jsem nad tím, jak dokončit mojí píseň. Morduju se s ní už měsíc a stejně nemůžu přijít na něco, co by dávalo smysl a zároveň to vyjádřilo mojí lásku k matce.

"Ty se o Louisovi nechceš dnes bavit?" udiveně se zeptala a vystřelila na mě oči. Okamžitě jak jsem slyšela jeho jméno, tak jsem se pousmála.

"Ale už nebudem probírat jeho zadek!" začala jsem se smát a to střevo se ke mě přidalo.

"Ale vždyť v těch černých kraťasých ho má...tak..áááá..."

"Sexy? Já vím!" opět jsme se začaly smát až se na nás pár lidí ze školy otočilo. Umlčely jsme se a vsadím se, že Paige v tom tichu také myslela nad tím jeho pevným zadkem a co bude mít asi dnes na sobě.

***

Olívie a Paige vystoupily ruku v ruce z autobusu a šily si to do hlavní budovy školy. Nejsou lesby, ale jsou nejlepší kamarádky. Na téhle škole to beztak dělal každej, i kluci, takže to nebylo divný. Jenže jak měl jeden kluk uplé kalhoty, růžovou košlili, kravatu a ten druhý bílé džíny, uplé tričko a nagelovaný vlasy, byli teplý.

První tři hodiny se zdály pro každou dívku nekonečnou. Ano, pro každou. Vždy když se dívky v šatnách převlékaly, tak si povídaly o jejich učiteli, jako naivní pipinky. Dnes tomu nebylo jinak. Olívie a Paige aspoň nevyřvávaly přes celou šatnu, že Tomlinson má sexy zadek. On to musel slyšet, protože byl o místnost dál a něco takového nelze přeslechnout.

Z šatny kluků se ozývalo většinou jen to, jak se těší až bude mít Lisa mini kraťásky, uplé průhledné tílko až jí z toho polezou ty "umělý" ňadra. Lisa byla jedna z nejhezčích dívek na škole a to je na škole jen dva měsíce. Pokud jste to pochopili, tak ano. Tělesnou výchovu mají kluci a holky společně, protože Louis je jediný učitel tělocviku na škole.

Když už byli všichni převlečení, tak se jako jedna velká banda dali do tělocvičny a dívky už vyhlížely Louise, jak sedí v prostředku tribuny, pravou nohu má jako kluk přeloženou přes tu levou a prohlíží si pevné desky, kde má vždy jen tři papíry s rozvrhem tříd a co si pro ně dnes vlastně vymyslel.

"Dobrý den." začalo znít celou tělocvičnou, když začali žáci zdravit.

"Dobrej." přátelsky a s úsměvem odpověděl, vstal a povytáhl si modré kraťasy.

"Já říkala, že bude mít modrý! Tři libry!" vyplázla Olívie jazyk na Paige, která se jen zakřenila a dál sestupovala schody u tribuny.

Louis bral schody po dvou a hupsal si to dolů k žákům, kteří na něj už čekali. Dívky nedočkavostí po jeho sexy zadku a kluci nedočkavostí, jak jim bude všem nakládat tentokrát. Tomlisonam měl každý žák rád. Nebyl úplně tak přísný a když se něco takového stalo, tak jim situaci vždy nějak ulehčil.

"Dneska ale budem cvičit venku." řekl, když dohopsal k žákům a zase se otočil. Ovšem, neslyšel žadké kroky, tak se zastavil a otočil se.

"No co je? Pohněte! Dnes se běhá!" zavelel s úsměvem na tváři.

"Nic proti pane učiteli, ale vždy když běháme tak vy běžíte před náma s rádiem a pouštíte nám, jak zpíváte mrkev, mrkvová přesnídávka.." všichni ostatní se začnou smát dokonce i Louis "..mi se pak smějem a bolej nás žebra! Ve finále.." pokračoval kluk, ale Louis ho přerušil.

"Ve finále to nemůžete uběhnout!.." zamyslí se a poté usměje "..tak pohněte ať dneska taky něco stihnem!" otočil se a vzápětí se za ním vydali i žáci.

Dnes si pro ně Louis připravil běh na tisíc metrů. Všichni začali s úsměvem na tváři nadávat, ale nikomu to nedělalo problém.

"Všichni jste připravení?" zařval Louis a byl připravený. Stál několik metrů od startovní čáry, v ruce držel rádio a sledoval žáky.

"Na co?" vypadlo z Olívie z ničeho nic. Paige do ní šťouchla: "Je vidět na co myslíš!" laškovně se usmála a otočila se čelem k Louisovi.

"HOHOHO.." zarecitoval Louis a věnoval Olívii pohled. "Připravit, pozor,.." hulákal a ještě naposledy sjel první řadu žáků. Pohled se mu jen na krátko zastavil na Olívii, ale pak jakoby se probral.

"Chyť si mrkev!" všichni se rozeběhli a Louis zmáčkl 'play'.

Po tělocviku jsme se všichni odebrali do svých šaten. Já a Paige jsme nějak nepospíchaly se sprchou a převlíkáním. Ostatní spolužáci musejí na další hodiny, ale my dvě ne. Jako jediné prvačky jsme byli vybrány do dramatického kroužku, který je ovšem až po škole, ale aspoň máme po tělocviku dvě hodiny volna.

Když všechny dívky z šatny odešly:

,,Nesnášim tělák!" sykla jsem mezi zuby a servala ze sebe propocené tričko.

,,Dneska to nebylo tak horký." řekla Paige a také si sundala tričko. 'Horký?' vždyť jsme všchni odcházeli spocený, jak zmoklý pole.

,,Teda.." hodila jsem pohled na Paige ,,..mě dá zabrat vždycky, když si usmyslí že chce běhat!"

,,Ale za ten jeho zadek to stojí." olízla si nechutně rty. Jindy bych řekla, že to není nechutné, ale vždyť je spocená.

,,Nestojí!" oponovala jsem a sundala jsem kraťasy.

,,Jo jasný a zítra budeš říkat 'Už aby byla středa' to známe." citovala mě a já jen otevřela pusu.

,,Takle to neříkám! A i kdyby, nejsem jediná. Zajímalo by mě jestli má manželku." vyplázla jsem na ní jazyk a zamyslela jsem se. Do toho jsem si připravila džíny s černobílím topem, aby jsem převlečení měla po ruce až vylezu ze sprchy.

,,To by mě taky zajímalo. Myslim si, že.." klepání na dveře Paige přerušilo.

,,Kdo?" zařvala Paige a opatrně šla zabalená v osušce ke dveřím.

teacher-cz-one directionKde žijí příběhy. Začni objevovat