'Si eu te iubesc si stiu ca esti un mare idiot dar tot fratele meu rămâi .' Ii zic si il iau in brate mai bine .
'Ce ai de gand sa faci cu cele doua fete ? ' il intreb eu pe fratiorul meu idiot.
'Pai pe Fran nu o plac si nu inteleg de ce mi-am batut joc a fost decat atractia aia stupida si cand am vazut ca nu o plac am zis ca mai bine o insel decat sa ii zic adevarul si apoi mi-am dat seama ca am facut o greseala enorma ' zice el si are dreptate acelasi lucru mi-a facut si mie Justin .
'Derek, Francesca te-a uitat si chiar foarte repede . In schimb Lydia e vulnerabila , ea nu a vrut sa vina de buna voie aici , parinti ei au trimiso in urma unui incident si a comportamentului ei . Bunnica a acceptat deoarece ii cunostea parinti .' Zic eu si ma uit la el.
'Nu am nici-o treaba cu Lydia ' imi zice el si parca nici el nu se crede .
'Eu ti-am spus daca vrei ceva cu ea ar trebui sa te gandesti serios ' imi zice ea si se ridica de jos.
'Nu vreau nimic cu ea , e doar o copila rasfata de 19 ani ' zice el dur si rece .
Pov Francesca
Idiotul , asa trece el peste sarutandu-se cu prietena mea .
'Hei ' zice Louis .
'Lasa-ma nu am chef de vorba doar pleaca .' Ii zic intepata .
'Stiu cun te simti dar credema nu au nici o vina ei nu ii poti dicta inimi pe cine sa iubesti ' zice el si se aseaza langa mine .
'Stiu doar a Derek nu ma placut a simtit decat atractie pentru mine si desi eram constienta de asta , tot l-am lasat sa se joace cu mine ' zic eu plina de durere , eram constienta de asta si eu pur si simplu trebuia sa-l las .
'Hei nu e cap de lume , eu cel putin am inteles situatia si acum am alta persoana care ma motiveaza sa zambesc , mai stii cand am venit aici ca nu eram in apele mele , ar cu timpul am acceptat .' Zice el si schiteaza un zambet are ma face si pe mine sa zambesc .
'Ai dreptate , sper decat sa gasesc si eu persoana aia ' zic eu si gandesc 'dar cred ca am gasito deja ' ii zic din nou si se uita la mine zambind si ma pupa pe obraz.
'Haide , trebuie sa mergem inapoi daca nu vrem sa-l vedem pe Derek mutilat de catre Lydia .' Zice si incep sa rad.
Ne indreptam spre casa si cand ajungem in fata ei o vad pe Lydia care vine si ma imbratiseza .
'Te rog iarta-ma nu am vrut asta ' zice ea soptit si vad cum ii curg cateva lacrimi .
'Te iert si pe tine si Derek deoarece tot ce am avut noi a fost atractie si desi eram amandoi constienti se asta nici unul nu a rupt-o ' zic eu si o iau in brate .
Intram in casa unde Laura era cu Derek strangeau in bucatarie si Justin cu Ester puneau masa .
'Hei ' zice noi si ei ne zambesc .
'Fran putem vorbi , stiu ca te-am ranit doar ca tot ce an simtit fata de tine a fost atractie si nu trebuia sa procedez asa sunt constient doar ca m-am sperit' zice el si ii cad regretul din ochii .
'Stiu si eu am simtit la fel , si ce zici daca am fii prieteni ?' Il intreb eu si vad cum zambeste si ma ia in brate .
'Desigur asta vroiam si eu ' zice si ne luam in brate .
....
Ne asezamla masa toti si incepem sa mancam ca niste nehaliti cand pe usa intra o parasuta ca altfel nu am cum sa ii zic .
Pov Laura
Mancam linistita cand pe usa intra una cu 200 de kilograme de fond de ten si imbracta intr-o fusta neagra pana sub fund si un top riz pana sub tate si niste extensi blonde . Cum o cad imi cade mancarea din gura si ma uit la ceilalti cum se uita la ea si vad un zambet pe buzele lui Justin o baiatul asta a dat de dracu .
'Ma scuzi dar ai gresit adresa aici nu e bordel ' o aud pe Lydia cum zice asta si toti izbusnesc in ras mai putin Derek . Tipa aia se uita urat la ea si atat .
' Singura tarfa de aici esti tu ' zice siliconata si Lydia ii arunca priviri criminale .
'Ă ia e Luiza iubita mea ' zics Derek si noi toti ne uitam la el ca la felul 200.
'Cred ca glumesti pe asta ai luato de pe traseu sau ce ? ' intreb eu si Justin chicoteste .
'Mda gusturile omului nu se discuta mai alea daca este vorba despre o curva ' zice Lydia.' Eu plec nu am de gand sa respir acelasi aer cu papusa asta luata de la primul bordel ' zice si pleaca afara pe veranda .
'Cred ca iti bati joc de mine ' zic si ma ridic si urc in camera mea uramata de Justin .
Pov Derek .
'Ai comis-o rau , dr iti tin pumni si sper ca asta sa nu zboare pe geam sau transata cand Laura sau Lydia isi pierd rabdarea ' zuce Fran si ma bate pe spate dupa care pleaca uramata de Louis .
'Derek acum imi dau seama ca meratai mai multe lopeti in cap ' zice bunica si pleaca la bucatarie .
Hei lume ce faceti ? Cum va merge ? Eu una vreau sa va spun ca mie imi merge groaznic si nu orea mai stiu ce sa scriu , tot ce imi vine sa scriu este trist pt ca eu ma inspir din viata de zi cu zi si sincer nu prea mai sunt asa happy .
Dar in fine vreau sa va multumesc pentru voturi si vas rupa sa aruncati un ochii la noua mea povestire .
La media este Derek cu Lydia
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanficEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...