part 1

24 0 0
                                    

"Han hana ,dah siap ke nak masuk sek baru??betul ke apa yang hana pilih ni??"omma menanya lagi sekali lagi untuk meminta kepastian.

aku mengeluh.kalau ikutkan hati aku pon tak nak pindah...tapi ini yang terbaik untuk aku"nae"jawab ku pendek.

"arasso..jalan elok2 okay?"

"nae omma,hana pergi dulu" aku meminta diri...

Di Sekolah

"yah..sekolah ni nampak macam miskin jerr.mesti tak best sekolah kat sini..huhu..sehun oppa kenapa la hana tak ikut je cakap oppa"rasa sedih muncul apabila teringatkan chingu memujuk supaya tidak pindah sekolah.

hmm ye la untuk kebaikan aku jugak.aku membetulkan spek yang aku pakai..

Didalam kelas

"annyeong..semua hari ni kamu ada kawan baru..okay hana,kamu boleh intro dulu sebelum kita memulakan pembelajaran pada hari ini.."

aku menunduk hormat kepada sonsaengnim yang tersenyum kepadaku"annyeong.han hana imnida..saya dari seoul high school"kataku dengan penuh berkarisma..

aku melihat semua pelajar dalam kelas itu terlopong mendengar nama sekolah lamaku disebut..mana taknya disitu dimana letaknya kingka dan queenka yang paling berpengaruh belajar dan sekolah itu jugak adalah sekolah yang paling besar.,cantik dan terkenal dan juga menempatkan pelajar2 yang genius.

aku sedikit pon tidak memberi senyuman kepada mereka..aku cuma membetulkan spek besarku sahaja...

Waktu Rehat

"hei nerd boleh percaya ke yang ko ni dari sekolah popular tu??"seorang perempuan dan beberapa orang gengnya berdiri di hadapanku sambil menggenggam bajuku..

huh pantang betulla aku orang main baju2 pulak ni..arghh kalau bukan sebab oppa dah lama perempuan ni hilang tangan..

Flashback..

baby,kat sana nanti oppa taknak tau baby buli orang okay??oppa taknak baby cedera..

Oppa kalau diorang dah sakitkan hati hana mesti la hana balas balik..

Baby,...sehun memanggilku lembut bagi mengingatkan kembali tujuan asal aku pindah sekolah

aku mengeluh..arasso..oppa..

nae good girl..sehun mengusap lembut rambutku..

End..

huh sabar hana..sabar ni baru first day..aku menolak perempuan itu dengan kasar dan terus membawa diri ke rooftop..

"yah,kurang ajar..punya budak nerd"tidak puas hati apabila ditolak hana.

"dah la hyuna...biar jelah.nanti sonsaengnim marah pulak kalau kita buli dia"kata ara cuba meredakan kemarahan hyuna.

"aish..sonsaengnim ni pulak kenapa la senang sangat percaya yang dia ni dari sekolah tuhh arghh biarlah..dah la nerd.."kata hyuna yang masih tidak berpuas hati.

Di rooftop

"huh kenapalah mesti jadi macam ni.."hampir menitis air mataku bila terkenangkan perkara yang telah menimpaku.

tiba2 aku dapat merasakan seseorang datang dari belakangku lalu memelukku.

"dah la..saya taknak tengok awak nangis lagi..."katanya dengan lembut sambil memelukku dengan lebih erat..

aku tersentak..dia.."kau??apa kau buat kat sini?"kemudian aku terus menolaknya sehingga dia jatuh terduduk..sebaik sahaja melihat dia terjatuh sebegitu..aku terus mengambil langkah meninggalkan dia keseorangan..

'kenapa jimin??kenapa??kenapa kau munculkan diri selepas berapa tahun kita putus?wae?'

perfect kingkaWhere stories live. Discover now