1 Verhuizen

65 2 2
                                    


Link p.o.v

Pff, wat is het saai nu ik verhuisd ben. Ik moet Coco ophalen!  Link gaat naar het asiel, daar ziet hij Coco staan. Link neemt Coco mee naar buiten en gaat dan nog ff naar het dorp. Link loopt de boekenwinkel uit met een stapel boeken en loopt dan tegen een jongen aan. 'Sorry'. zegt de jongen. 'Ik ben trouwens Jeremy'. 'Ik ben Link.' zegt Link. ''Ik heb je nog nooit hier gezien' zegt Jeremy,' Ben je nieuw? 'Ja'  Zal ik helpen met dragen? '' Is goed!'

Joost p.o.v

 'wat duurt het lang met Jeremy en de drankjes.' Joost zit samen met Harm op een terrasje te wachten op Jeremy. Eigenlijk zouden we nog iemand in de groep moeten hebben, maar iedereen weet dat we joetjoebers zijn, dus dat is niet leuk. Jeremy komt eraan met de drankjes en zit nog wat met Link te praten. 'Wie is dat?' vraagt Harm. En Link gaat naar huis met Coco.

De volgende dag

Link p.o.v

Eerste schooldag vandaag, ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Het is al bijna tijd! snel vertrekken. Ik mag de eerste schooldag niet te laat komen! De eerste les is volgens mij Engels. In de les zie hij dat Jeremy alleen zit achter 2 jongens met blond haar. Jeremy blijkt de jongens te kennen, want hij is druk in gesprek. Als Jeremy Link ziet gebaart hij dat Link naast hem moet zitten.

Harm p.o.v

'Joost, dat is de jongen waar Jeremy gisteren mee heeft gepraat! Hij lijkt me best aardig.' Zullen we een praatje met hem maken?' Joost knikt. Harm draait zich om en zegt: 'He, Ik ben Harm en naast me zit Joost. 'Hoi, Ik ben Link. 'Aangenaam Link.' Heb je zin om in de pauze bij ons te zitten?' 'Lijkt me leuk.' 'En misschien kunnen we met z'n vieren iets afspreken. 'Oké is goed'

Toen is de Squad ontstaan.


Dit was het eerste deel en er komen nog meer delen aan

Ik hoop dat jullie het leuk vonden

En dan zeg ik nog maar een ding en dat is Later Later


Squad ProblemenWhere stories live. Discover now