Aman ne harika diye düşünmeden edemedim. Sanki hayatım yeterince Boktan değilmiş gibi bir de karşıma eski sevgili bozuntusu çıkmıştı. Tam karşıdan bana doğru gelirken ondaki değişiklikleri farkettim. Kaç yıl olmuştuki onu unutalı, 2? 3? Beni farketmez olucakki o da şaşkındı, sanırım hatırlamîştı. Ama eskisi kadar acı hissetmiyordumki ben kalbimde. Sanırım ona karşı olan hastalıklı ruhum iyileşmişti. Okadar degismişki dönüp dönüp kızlar ona bakıyordu bu benim sinirimi bozdu mu hayır altında kırmızı pantolonu üstünde beyaz tişortuyla göz alıcıydı gitgide yavaş adımlarla yanıma geliyordu artık yanimdaydı hiç birşey yapmadan birbirimize bakıyoduk tam giderken kolumdan tuttu birden bedenim mi kollarında buldum ve bağırmaya başladım bedenine sahip olabilirsin ama ruhuma asla ne saçmalıyodum ben??? İmdat!!! Diye bagırınca kaçtı ama artık ona karşı bir şey hissetmiyordum ki hissetsemde ne degişicek. ve giderken şarkı söylemek hissi vardı ve ben o hissi dinledim ve bağırarak şarkı söylüyodüm ne kadar az yol almışım ne kadar az yolun basindaymisim meğer derken yanıma bir 9 sesizzce yaklaştı ve ona dönüp baktığımda onu süzmeye başladım altında deri bir pantolon üstünde ise bir gömlek giyip rujuyla kıyafetini tamamlamıştı .
_ sesiniz çok güzel
_ teşşekür ederim
_ size bir iş teklifinde bulununacaktım
_ ne gibi bir iş bu
_ sesinizle ilgili değil Sizi fotoğraf çekimlerine bekliyorum
Ve bana kartını uzattı çok komik yaa yolda keşvedildim dalgın dalgın yürümeye devam ediyordum eve gelmemle salona girmem bir oldu hayretler içindeydim kardeşim melis evdeydi. ağlıyordu ve yanına oturup sordum
_ ne oldu
_ ha hamileyim
_Ne nasıl böyle birşey olabilirki yarın çaresine bakarız
Kendimi gülmemek için zor tuttum.
_Bi birdaha bar mış yok erkek arkadaşmış yok asla yok
_ hadi uyuyalım yarın çaresine bakarız.
Aynı odada kaldığımız için gülemiyordum ben tuvalete gidiyorum ve koşe koşa tuvalete gittim tuvaletin kapısını kapatığım gibi kahkalar içinde boğuldum resmen . Gülmem geçtiginde melis kapıyı çaldı.
_çık hadi yaa dişlerimi fırçalıcam
_hayır olmaz bende fırçalıcam
Aynanın karşısına geçip dişlerimi fırçaladım o kadar güzel gözüküyorlar ki ve kapıyı açıp gülerek odaya gidip ayıcıklı pijamalarımı giyip yatağıma kendimi attım Kolarımı kafamın üstüne koyup düşünmeye başladım. Melisle ne kadar güzel bir gün geciriyorum yani bir gün olmasada bi kaç saat bile yeterli ama bu oyunum da akıllanacağından eminim ve düşünmem bittiğinde hala sırıtımı farketmistim ve bunu bana melis söylemişti ve içimden sen göreceksin kızım ama bir an duygulasmistim bu senedir gülmüyordum iktafa güldüm bir senedir ve şunu anladım gülmek insana yakışıyormuş.ve uykuya dalmıştım . Ve sabah oldugunda o korkuyla uyanmıştım neden mi ?? Çünkü melis ya yoksa diye o yüzden gözüm kapalıydı ama cesaretimi toplayıp gözlerimi açtığımda melis yoktu.. ve bağırarak bu melis akılanmadı ve saçımı toplayıp mutfağa gittiğimde inanılmaz kahvaltıyı gördüm aslında kahvaltı kahvaltı değildi . Çünkü o kadar çeşit yoktu ama bu bana yeter di. Mutluluğumu içimde taşıyamayayıp Melis e sarıldım. Melis sarılmayı bırakıp şaşkın bir şekilde bana baktı.
- neden sarıldın bana ? -içimden geldi
-tamam peki o zaman
Konuyu değiştirelim. Kahvaltıya oturduk.
-biliyormusun dün is teklifi aldım.
-ne üzerine
-katolog çekimlerine çağırdılar.
Yolda keşvedildim resmen.
-kıskandım valla.
-kıskan tabii.
Birden kapı çaldı. Ve koşa koşa açtım melis bana baka kaldı açtığımda kimse yoktu sadece bir demet orkide vardı . Egildim ve orkideyi yerden aldım . Ve kokladım okadar güzel kokuyorlardı ki kendimi kaybetigim için. içindeki zarfı farketmemiştim ve zarfı alıp açtıgımda ne yapacağımı bilemiyordum sevinsem mi ? Üzülsem mi? Bilemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYAN YILDIZLAR (Düzenlemede)
Dla nastolatkówOnlar gökyüzündeki iki kayan yıldızdı...Parlak iki yıldız... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Eylül farklıydı... Mert farklıydı... İkiside masumdu aslında. İkisinin içinde bir yerlerde küçük çocuk vardı. Ama hayat her zaman yüzümüze gülmez...