A lányok amikor megtudták, hogy elfogadták a jelentkezésem együtt örültek velem, és mikor el kellett mennem együtt is búcsúztattak a reptéren.
- Nagyon fogsz hiányozni!- öleltek meg.
- Lányok... Arra gondoltam, hogy levelezhetnénk egymás közt a nyáron... Mármint, tudjátok.. mindenki máshová megy és annyira jó lenne kapcsolatban maradni a szünidőben is.- vetette fel Winter
-Küldözgetnénk egymásnak körbe egy füzetet, amibe leírnánk a sztorikat amik velünk történnek!- dobta be az Elizabeth
- Tetszik!- kiáltottuk Winterrel
- Holly, mivel a te címed nem tudjuk, így te kezded, elég ha egy lapot vagy valami hasonlót szerzel csak a címet tudjuk, mi majd beszerezzük a füzetet!- Mondta Liz
- Rendben, na sziasztok lépek!
- Szia!- köszöntek el, majd felszálltam a párizsi járatra. A jegyem középtájt volt, ami elvileg jót jelent. Mellettem egy huszon éves magas szőke srác ült.
- Szia!- ültem le mellé.
- Üdv! Logan vagyok!
- Holly!- nyújtottam neki a kezem. Nem beszéltünk többet, úgyhogy bedugtam a fülembe a fülhallgatóm és elaludtam.
- Holly! Öt perc és leszállunk!- simította végig a vállam egy kéz. Mire kinyílt a szemem rájöttem hogy a mellettem ülő szőke fiú volt.
- Köszönöm, hogy felkeltettél. Ha rajtam múlt volna nem szálltam volna le.
- Ugyan, nincs mit! Csinos lányoknak mindig segítek!- mondta, amitől apró pír jelent meg az arcomon.
Leszállás után felvettem a bőröndöm és elindultam a papíron említett 12b terminál várója felé, ahol a németországiakat várják. Ugyanis a gépem Párizsban szállt le, és csak onnan megy tovább a Dél- Franciaországban található Biarritz -ba. Kimentem tehát a terminálhoz, sok embert láttam magam körül, fiúk, lányok nagyjából egyforma arányban. Felszálltunk a buszra, és Logant láttam futni a busz felé ami már éppen indulni készült. Kinyitották neki és felsétált. Megpillantott engem, és ledobta magát a mellettem lévő üres helyre.
- Igen, leülhetsz!- adtam engedélyt, a föl nem tett kérdésére.
- Köszönöm!- mondta. Út közben nem nagyon beszélgettünk, viszont éjfélkor kibontottunk egy kólát és azzal "ünnepeltünk". Hét órányi buszozás után hirtelen megálltunk. Sötét volt odakint, ugyanis hajnali fél kettő körül járhatott.
- Jól van kosarasok! Megérkeztünk. Szeretném, ha megnéznék a házbeosztást amit a kerítés melletti táblára függesztettek ki. A házak számozása balra növekszik!- Mondta egy idősebb nő. Mindenki összeszedte a holmiját és elindult a háza felé. Kis zöldes faházak voltak, melyekhez egy fürdőszoba csatlakozott. Én egy öt ágyas házba lettem beosztva, három sráccal és két lánnyal.
STAI LEGGENDO
Egy Kosaras Sztori - Befejezetlen
Storie d'amoreHa kíváncsi vagy egy lány nyári táborára, és a barátnőivel kötött különös szövetségre, nézz bele!