ChanBaek Yaoi Oneshot..(15.2.2016).... 10 PM
This one shot is bd present for Birthday Girl..
Hmwe..Hope to enjoy fic....
♥♥Agradable Besar♥♥
"Byun အိမ္ေတာ္"....
နန္းေတာ္တမၽွ ခမ္းနားလွေသာ အိမ္တအိမ္.....
ခက္တာက ထိုအိမ္ ကို လူအသြားအလာ မရွိသေလာက္ နည္းပါးလွသည္။.....မိုးလင္း မိုးခ်ဳပ္ ကားေတြသာ အဝင္အထြက္ရွိပီး သူတို႔ စံအိမ္က လူမ်ားသာ...အျပင္လူေတြ နဲ႔ အဆက္အဆံ မရွိ..
ယုတ္စြအဆံုး အိမ္မွ ထမင္းခ်က္သည့္ အေဒၚႀကီး ေစ်းဝယ္ ထြက္လၽွင္ပင္ အပိုစကား တခြန္းမွ မေျပာ....
ကားေတြ ဝင္သြားပီးလၽွင္ လၽွပ္စစ္ ျခံတံခါး ႀကီးက သူ႔ အလိုလို ျပန္ပိတ္သြားတာခ်ည္းပင္....ျဖပ္ခနဲ ေတြ႕လိုက္ရသူ တခ်ိဳ႕သာ ျခံအတြင္း က်ယ္ျပန္႔မႈ့ႏွင့္ ခမ္းနားမႈ့ကို ျမင္ေတြ႕လိုက္ရသည္ေလ....
ထိုသို႔ လူအဝင္အထြက္ ကန္႔သက္ထားပီး ျပင္ပ လူေတြနဲ႔ ခပ္ခြာခြာ ေနရေသာ အေၾကာင္းအရင္းတခု သူတို႔ အိမ္ေတာ္မွာ ရွိေလသည္။...
ထို အေၾကာင္းအရာ အား ျပန္ေျပာင္း ေျပာရေသာ္............♥♥Agradable Besar♥♥
Byun အိမ္ေတာ္တြင္ ဒီေန႔ လူစည္ကားေနေလသည္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ Baekhyun ေလး ရက္၁၀၀ ျပည့္ ေသာေန႔ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္..
ဧည့္သည္ေတြ ရႈပ္ေနေသာၾကာင့္ Baek omma သားေလးကို အခန္းထဲတြင္ သိပ္ကာ ဧည့္သည္ေတြနဲ႔ စကားေျပာေနတုန္း....
Arjuma : သခင္မ.. Baek ေလးကို လာၾကည့္ပါအံုး...
Baek omma : wae??
Baek omma သားေလး ရွိရာ လာခဲ့ေတာ့ အိပ္ေပ်ာ္ေနေပမဲ့ Baek ေလးရဲ႕ ျဖဴႏုႏု ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးနဲ႔ လက္ တုတ္တုတ္ေလး ၂ဖက္မွာ နီရဲေသာ အဖုအပိန္႔ေတြ ထေနေလသည္။..
Baek omma : ဒါေတြက ဘယ္လို ျဖစ္တာလဲ။.
Arjuma : ခုနကထိ အေကာင္းပါပဲ။ မမေလး Jayhee တို႔ လာၾကည့္ပီး နမ္းသြားၾကေသးတယ္။.. ပီးေတာ့ ဒီလို ေတ ျဖစ္လာတာပဲ။..
Baek omma : family doctor ဆီ ဖုန္းဆက္. ျမန္ျမန္...
Doctor ေရာက္လာေတာ့..
ျဖစ္ပ်က္သမၽွ ေတြကို နားေထာင္ရင္း.
KAMU SEDANG MEMBACA
Agradable Besar
Romansa"Agradable Besar" is refers to "Pleasant Kiss" in Spanish Language.