Κεφαλαιο 1

81 11 7
                                    

Απο πολύ μικρή ακουγα για το Χρυσο σχολείο.Παντα ήθελα να εκπαιδευτώ ώστε να βοηθήσω τους ανθρώπους να αναζητήσουν το καλό.Ετσι λοιπον μόλις έγινα 17 έλαβα το γράμμα το οποίο με καλούσε να φοίτησω στο Χρυσο σχολείο.Και να μαι λοιπον στο δωμάτιο μου να βάζω τα τελευταια πραγματα που θα χρειαστω στη βαλίτσα μου.Κοιτάζω για μια τελευταια φορά το δωμάτιο μου και κατευθυνομαι προς την πόρτα.Παραλίγο να το ξεχάσω.Τρέχω μεχρι το δωμάτιο μου και παίρνω την κορνίζα που βρισκόταν στο κομοδινο μου.Η φωτογραφία των γονιών μου.Ποτε δεν έμαθα την αλήθεια για αυτους.Ποτε δεν έμαθα ποιοι πραγματικα ηταν και τι απέγιναν.Μου είχαν πει οτι επέλεξαν να αφήσουν τον Παράδεισο αλλά εγώ δεν τους πιστεύω.Σκεφτομενη όλα αυτά ανοιξα την πόρτα ανοιξα τα φτερά μου και πεταξα μακρια.Επιτέλους ένιωθα οτι ήμουν ελευθερη να ζήσω τη ζωή μου.Να γίνω αυτό που παντα ήθελα.Μια φύλακας άγγελος.

Μεριά Στρατου
Εφτασε ή μέρα που όλοι οι διάβολοι μισούν.Η μέρα που ξεκινάει το σχολείο.Καθώς πέρσι έμεινα στην ίδια τάξη θα πρεπει να επαναλάβω απο την αρχή την εκπαίδευση.Ποσο το μισω αυτό.Το καλό είναι πως μαζί μου θα είναι και οι φιλοι μου ο Πάνος και ή Καμπαλέ.Ολα θα ηταν καλυτερα αν δεν υπηρχαν τα μικρά φτερωτά αγγελάκια να μας χαλάνε τη δουλεια.Παίρνω τη βαλίτσα μου στο χέρι και πετάω μέσα μερικά ρουχα.Αναβω ενα τσιγάρο για να χαλαρωσω και αποχαιρετω το σπίτι μου.Ανοίγω τα κατά μαύρα φτερά μου και πετώ μακρια.

Μεριά Ραφ
Μετα απο αρκετή ωρα πτήσης βλέπω μπροστά μου το Χρυσο σχολείο.Είναι καλυτερο απο όσο το περιγράφουν όλοι.Μπαίνω μέσα και προσπαθώ να βρω το δωμάτιο μου.Καταλαθως πεφτω πανω σε μια κοπελα.Τα μαλιά ηταν γαλάζια και φορούσε ενα μοβ παντελόνι και μια μαύρη μπλούζα.

Ρ:Συγγνώμη.Ημουν αφηρημένη.
?:Δεν πειράζει.Είναι ή πρωτη σου μέρα στο σχολείο έτσι?Με λένε Κατνις.
Ρ:Χαιρω πολύ Κατνις με λένε Ραφ.Πράγματι είναι ή πρωτη μου μέρα στο σχολείο.Κι εσένα?
Κ:Εγώ έμεινα στην ίδια τάξη την προηγούμενη χρόνια οποτε θα ξανά επαναλάβω την πρωτη.Ελα μαζί μου να σου δειξω το υπνοδωμάτιο μας.Θα μένουμε μαζί με ενα ακόμα κορίτσι.
Ρ:Ωραία.

Περνουσαμε απο μακριούς και ευρυχωρους διαδρόμους.Υστερα απο λιγο φτάσαμε στο υπνοδωμάτιο.Ηταν μεγαλο και άνετο.Ηταν γαλάζιο και είχε τρια κρεβάτια και μια βιβλιοθήκη.Πήγα αμέσως κι εκατσα στο κρεβάτι δίπλα στο παράθυρο.

Ρ:Σε πειράζει να πάρω αυτό το κρεβάτι Κατνις?
Κ:Οχι.Κανένα πρόβλημα.
Ρ:Θα με ξεναγήσεις στο υπολοιπο σχολείο?
Κ:Καλυτερα να περιμένουμε και την αλλη κοπελα ώστε να πάμε όλες μαζί.
Ρ:Εντάξει τοτε.

Ξεκίνησα να τακτοποιω τα πραγματα μου στη ντουλάπα.Εβαλα τη φωτογράφια των γονιών μου στο κομοδινο κι εκατσα στο κρεβάτι.Τοτε χτύπησε ή πόρτα κι ενα κορίτσι μπήκε στο δωμάτιο.Το δέρμα της ηταν σκούρο και τα μαλλια της καστανες μπούκλες.

Ουρι:Γεια σας με λένε Ουρί.Νομιζω οτι αυτό είναι το δωμάτιο στο οποίο θα μενω.Είπε αγχωμενη.
Κ:Ναι Ουρί αυτό είναι καλωσηρθες.
Της απάντησε ή Κατνις αγκαλιάζοντας την.
Με λένε Κατνις και θα ειμαστε συμμαθήτριες αυτή τη χρόνια.
Ρ:Κι εμένα με λένε Ραφ.
Ου:Χαρηκα πολύ κορίτσια.
Κ:Τι λέτε για μια ξενάγηση στο σχολείο?
Ρ&Ου:Φυσικά.
Φωναξαμε και οι δυο ταυτόχρονα.

Ελπίζω να σας άρεσε.Στη φωτο είναι ή Ραφ αριστερά και ή Ουρί δεξια.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 05, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Φτερωτη αγαπηWhere stories live. Discover now