Songs:
1. A sky full of stars - Coldplay
2. Girls/Girls/Boys - Panic! At the disco
3. Girl Almighty - One DirectionHerhaling:
We sloten onze ogen en kusten verder totdat plotseling de deur werd opengegooid en een verbaasde Lisette in de woonkamer stond. Meteen werd ik knalrood en spong ik van de keukentafel. Lisette schoot in de lach, "Sorry, verkeerde moment zie ik."
Ze liep weer richting de deur en zei net voordat ze weg ging, "ik wist het wel."
+++
"Ik voel iets voor je Nora. Ik ben verliefd op je."Charlotte
"Ik moet gaan," fluisterde ik in Nora haar nek. Ze knikte en glimlachte, "beloof me dat je terug komt." Ze liet mij los, "Beloofd." Vervolgens gooide ze mijn jas, "houdt mijn kleren maar aan." Zei Nora. "Ik breng je eigen kleren wel als ze droog zijn." Voordat ik de deur uit ging om naar mijn eigen appartement te gaan liep ik naar Nora toe en gaf ik haar een kus. "Ik ga nadenken," vertelde ik haar. "Ik heb tijd nodig om alles te laten bezinken." Nora zei niks en bleef me aan staren, totdat ik de deur uit ging op naar mijn appartement. Rustig even alleen zijn, tenminste dat was wat ik verwachtte.
"Inge wat doe je hier?!" Ik had de deur van mijn appartement geopend en ik zag Inge zittend op mijn bank met een zak chips een film te kijken. "Hey Charlotte, was het leuk bij Nora?" Verbaasd liep ik naar haar toe, "ik dacht dat je naar je eigen appartement zou gaan? Waarom moet je altijd mijn kasten leeg plunderen?! Ik heb je niet de sleutels gegeven voor gratis chips." Inge legde de zak chips even aan de kant, "ja, ik kan het uitleggen." Ik trok mijn wenkbrauw op en gebaarde dat ze kon beginnen.
"Nou, ik was van plan om naar mijn appartement te gaan, maar toen herinnerde ik dat het niet meer mijn appartement is." Ik zuchtte, "wat heb je gedaan Inge?"
"Niets! Ik was alleen blut, dus ben er uitgezet. Mijn spullen liggen bij mijn ouders."Ik zuchtte gefrustreerd, "nou haal wat kleren en spullen die je elke dag nodig hebt. Je mag hier blijven, totdat je een nieuw appartement hebt uitgezocht." Inge sprong op, "bedankt Charlotte je krijgt hier geen spijt van."
"Ik waarschuw je! We gaan niet weer samenwonen. Weet je nog de vorige keer toen we een appartement deelden?" Inge schoot in de lach, "ja, de verhuurder was niet blij toen jij de magnetron liet exploderen.""Ik?!" Zei ik lachend. "Volgens mij had jij er een ijzeren kom ingelegd." We schoten bijde weer in de lach door de herinnering. "Zeg, hoe ging het met jou en Nora."
Ik gooide mijn handen in de lucht en ging naast haar zitten, "ze zoende mij." mompelde ik. Inge haar ogen werden groot, maar daarna glimlachte ze. "Ik wist wel dat jullie een stelletje zouden worden." Ik schudde mijn hoofd, "we zijn niet een stel Inge."
"Nog niet," verbeterde Inge mij. Ik rolde met mijn ogen, "ga je nog luisteren naar mijn verhaal?" Ze knikte vlug, waarna ik alles vertelde wat er gisteren gebeurde."Ik snap het niet," eindigde ik mijn verhaal. "Ik heb zolang met Thomas gehad en zij komt en verandert alles. Ze liet me alles vergeten, als ik bij haar ben weet ik niet eens wie Thomas was."
"Wat is nou eigenlijk het probleem?" Vroeg Inge. Ik zuchtte, "is dat niet duidelijk? Ik weet niet wat ik wil of voel. Ik weet niets eens of ik op vrouwen val. Zij vindt me leuk Inge."
"En jij vindt haar leuk." Vertelde ze mij. "En dat weet jij ook. Charlotte jij bent bang voor wat anderen van je denken, dat heb je altijd al gehad. Nou luister eens goed naar mij. Don't give a fuck. Je wordt verliefd op wie je verliefd wordt. Het maakt geen donder uit wie of wat het is. Stop je gevoelens niet weg door angst."
"Wat zullen mijn ouders er van vinden Inge?" Inge rolde met haar ogen, alsof ik iets heel onlogisch vroeg. "Dat weet je alleen als je ze het verteld. Maar wees niet bang voor hun reactie. Ze zullen schrikken, maar ik weet zeker dat het goed komt."
Ik stond op, "ik geloof dat ik haar echt leuk vindt Inge." Inge zuchtte voor de zoveelste keer, "je vindt haar niet alleen "leuk" je bent verliefd op haar Charlotte." Ik knikte, "ik ben verliefd op Nora." Zei ik hard op. Alsof ik het mezelf moest vertellen voordat mijn gehele lichaam het geloofde. Toen keek ik naar Inge, "en nu?"
"Ga naar haar toe, vertel het haar. Stop met tijd verliezen." Ik knikte en gaf Inge een knuffel, "bedankt, eet alle chips maar op." Toen rende ik de deur uit naar Nora.
+
Ik bonkte op de deur, twee keer om precies te zijn, toen werd hij opengegooid. "Charlotte-" fluisterde Nora mijn naam. Zelfs daar kreeg ik kippenvel van. "Nora," fluisterde ik. Ik liep naar binnen en pakte haar hand. "I-ik-" stotterde Nora. "Ik had je nog niet terug verwacht."
"Ik heb lang genoeg nagedacht Nora. Ik weet wat ik voel. Ik-" ik kon mijn zin niet afmaken. "Wacht!" Onderbrak Nora mij. "Ik wil wat zeggen voordat je je beslissing neemt." Ik knikte als gebaar dat ze mocht beginnen."Wat je ook besluit, ik zal op je wachten. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dit wat ik voel voor jouw is echt Charlotte, ik voel zoveel. Ik ben verliefd op je Charlotte en ik zal wachten totdat je weet wat je voelt."
Dit verzekerde mij van mijn gevoelens, "dat hoeft niet, want ik weet al wat ik voel." We keken elkaar aan onze handen samen. "Ik voel iets voor je Nora. Ik ben verliefd op je."
+
Ze pakten samen in lachend en gierend van het lachen. "Als we straks samenwonen ga ik je elke dag vertellen dat ik van je houdt." Vertelde het kortharige meisje aan de ander. Ze verfde haar haar vaak, dit keer was het roze paars achting. Ze pakten elkaars handen beet en kusten even. Toen liet het andere meisje los. Ze had lange bruine lokken en zag er in één woord prachtig uit.
"Maar dat doe je al." Fluisterde het bruinharige meisje. "Vandaag heb ik het nog niet gezegd." Ze glimlachten en staarden elkaar verliefd aan. "Ik hou van je Nora." Fluisterde het kortharige meisje. Ze liep naar Nora toe en pakte haar hand, "ik hou van je en laat je nooit gaan.""Ik hou ook van jou Tessa en ik zou nooit van iemand anders zoveel kunnen houden als van jou." Ze zei het, maar waarom twijfelde ze? Waarom zei haar hart iets anders dan haar gedachten. Waarom twijfelde ze aan Tessa?
"Waar denk je aan?" Vroeg ze. Nora schoot uit haar gedachten, "niets." Niets...
-----------------------
Hoofdstuk 8 - Fantasy Girl
Woorden: 1184(het schuingedrukte is een flashback van Tessa en Nora samen.)
Hey allemaal, hoe vonden jullie het hoofdstuk? Waarschijnlijk leest 90% van mijn lezers dit stuk niet, maar dat maakt niet uit. Morgen komt een extra verhaal (Valentijn special)
Bedankt voor het lezen!
JE LEEST
Fantasy Girl | gxg
Romance"Ik heb het helemaal gehad met jongens," "Ga dan voor de meisjes." - Een verhaal over het ontdekken van je seksualiteit, liefde en meer.