Bu gece Ay'a 'aşk'ı sordum. Uzun uzun bakıştiktan sonra aramiza kara bulutlar girdi.. Öyle ki karanliklarin mehtabı olan ay bile cevaplayamiycakti bu soruyu.
Bilirsin beni,birsey takildiysa kafama çılgınlar gibi çabalarım düze çıkabilmek için.
Kendi kendime konuştum bu sefer de aşkı.
Çokça yaptiğim seydir zaten kendime danişmak.
Aşkı tarif için çabaladim durdum gözlerim loş gökyüzünde Ay'ı ararken..
Ama biliyordum ki arife tarif gerekmez.. Bu gece bahsettiğim arifin kalmadiği karanlik bi çağ için yapiyorum bunu..
"Aşk; Yaşayabilmektir" dedim sonra, "Nefes alabilmektir.." Ya da arzuların ufacık bir "olmuyorum ulan" dediğinde nefes alamamaktır Aşk..
Aşk; o kırılmasın diye kendini parçalamaktır. Ve belki yeri geldi mi sevdiğini kaybetmektir uzaklarda, kaybedebilmektir... Zor iştir bu bahsettiğim kayboluş. Bile bile itmekle aynı şeydir aslında, nefret ediyormuşçasına ciddi.
Aşk kavuşamamaktır bence, kavuşulursa bir anlamı kalır mı ki?
Bu uzun uzun tartişabilecegimiz bi konu işte.
Kıyamamaktır aşk.
Bir suya zerre dahi titretmeden giren, girmeyi becerebilen dev timsah gibidir aşk, nazik.. Nazikliktir aşk,kibarlıktır.
Aşk kişiler arası mesafe kavraminin asla ortandan kalkmadiği sağlam bir bağdır.
Bir yerden sonra yaklaşamamaktır aşk.. Aşk kör olmaktır, defalarca baktığın yüzdeki detayları farkedemeyecek kadar kör olmaktır.. İnatçı olmaktır, kendi gördüğünün dışındakine inanmamaktır, kendine göre görmektir aşk.
Uçmayı daha yeni öğrenmiş kumrunun annesine olan bağlılığıdır aşk,Muhtaçlıktır...
Aşk; "günde sadece 4 saat konusabiliyoruz!" diye sitem etmek değilde,
Gerekirse yillar boyu haber alamayip saçlarina düşen aklara rağmen sitemini belli etmemektir.
Aşk hissedebilmektir, biyolojik olarak canindan bir parça olmayan o canı kilometrelerce uzaktan hissedebilmektir..
Aşk sevgiliye ağladiğini asla farkettirmemektir, güçlü olmaktır.. Sabahlara kadar ağladigindan bahsedip deger kazanma telaşina,acizligine düşmemektir..!
Aşk sıcak kahve içememektir :D
Uzun uzun hayallerin kahveyi görmesidir aşk..
"Her an aklımdasın" saçmalıklarıyla doldurmak değil de o saf duyguları, her an kalbinde olduğunu söylemeden hissettirebilmetir aşk.. Aşk kış mevsimi uzun yolculuğa çikmak kadar riskli ve cesaret ister bence. Yanliş kişi seçilmişse eğer kaza yapmak demektir aşk.. Can kaybetmek demektir..
O yüzden bir gece gibi kisa bi zaman değilde bazen aylar bazense yıllar süren büyük zamanlar ayrilmasi gerekir aşik olabilmek için..Aşk sen demektir, biz demektir...