Ma trezesc lenesa din pat din cauza razelor de lumina ce se reflecta prin fereastra.Ma ridic din pat si vad ca sunt intr-o camera diferita de ceea ce fusesem tinuta de catre Nick...acum imi amintesc,oare cine era acela ce l-a omorat pe criminalul parintilor mei.
Ma indrept spre usa si o deschis surprinsa ca nu era incuiata si pasesc incet pe coridorul ingust ce duce intr-o sufragerie,intru in incapere observand un baiat ccu spatele la mine ce sta pe canapeaua neagra de piele.
-Scuza-ma,imi poti spune unde ma aflu? intreb eu uitandu-ma la baiatul ce se ridica de pe canapea si vine spre mine
-Nick? Cum? Cand? Unde? Ce?!
-Esti bine?Nu esti ranita,nu? intreaba uitandu-se ingrijorat la mine
-Nu inteleg de ce iti pasa...pana la urma nu ma protejezi cu propria ta vointa ci obligat... spun in timp ce o lacrima mi se prelinge pe obraz
-Sa numai spui asta niciodata!Te protejez pentru ca vreau!
-Dar ai spus..
-Uita ce am spus inainte.Eram pur si simplu nervos...si te rog,numai plange. imi spune stergandu-mi cu degetul mare lacrimile
-Eu..vreau sa raman in viata,langa tine.
-Te voi proteja de orice si de oricine iti vrea raul cu pretul vietii mele. imi raspunde in timp ce imi saruta fruntea parinteste,eu amintindu-mi de parintii mei
-Acum,cred ca ar trebuii sa mananci ceva. zice facandu-mi semn sa il urmez catre bucatarie.Acolo,ma asez la masa si Nick imi aseaza in fata omleta,branza si salata de rosii.
-Multumesc...dar tie nu iti este foame?Poate ar trebuii sa--
-Nici sa nu te gandesti!Nu iti voi bea sangele niciodata! spune ridocandu-se de la masa nervos
-Imi pare rau..doar ca eu nu voiam sa te simti rau din cauza mea.
-Stiu,si mie imi pare rau ca am tipat la tine. imi zice imnratisandu-ma strans eu facand la fel.
Dupa ce am mancat Nick m-a condus la mine in camera unde mi-a zis ca asta este casa lui si ca aici vom locui o vreme.
-Nick...dar de ce vampirul acela a vrut sa imi bea sangele?De ce tocmai pe al meu? il intreb asezandu-ma pe pat el facand la fel
-Toti vampirii iti vor sangele deoarece esti ultima urmasa cu sange regal ramasa in viata.Si totodata singura care are cea mai mare putere dintre vampiri.De aceea vampirul care iti va bea sangele va fi cel mai puternic vampir din cati au existat si o sa existe. De ce viata trebuie sa fie asa de grea?Dupa ce mi-au omorat parintii acum urmez eu?De ce tocmai eu?Bine,nu e ca si cum doresc asta altcuiva.Dar nu pot gasii atatea explicatii pe cat imi doresc?De acum ce se va intampla?Ce surprize voi mai intampina?
-Nu trebuie sa iti fie frica,eu voi fi cu tine si te voi proteja mereu.
-Iti multumesc foarte mult. ii spun zambindu-i cald
-Acum ar trebuii sa te odihnesti deoarece maine incepi antrenamentele.
-Ce antrenamente? intreb eu curioasa
-Trebuie sa inveti sa te aperi. Acum somn usor. inainte ca sa plece il prind de mana rusinata si ii zic uitandu-ma in alta parte:
-Ai putea ramane cu mine asta seara te rog?
-Cum doresti. imi raspunde apoi asezandu-ne amandoi in pat el punandu-mi capul pe pieptul lui dupa care adormii imediat...
CITEȘTI
O viata nouă alături de un vampir
VampireAlexy,o fata normala de 17 ani,un copil model la scoala cat si acasa.Dar intr-o zi mergand spre casa auzind tipete din gradina casei sale fuge imediat acolo si observa cum parintii ei sunt pe jos in balti de sange iar langa vede un barbat cu colti s...